Nå nu ryger den - spiralen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

71 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. august 2010

Signe1704-vb

Har ringet og bestilt tid til at få skiftet kobberspiralen ud med en hormonspiral. Jeg er simpelthen så træt af at bløde 10 dage hver måned (hvoraf de to af dagene er rigtig slemme). Nu er der så bare at krydse fingre for at jeg kan tåle hormonet - tåler ikke p-piller. Hvis det ikke går ved jeg virkelig ikke hvad vi gør. Jeg har slet ikke lyst til at få kobberspiral igen og manden vil ikke have flere børn de næste 4-5 år - derefter kan han måske overtales. Jeg vil rigtig gerne have en til. Prøvede ellers at lokke ham til at vi snuppede en mere nu mod at jeg så lod mig sterilisere bagefter, men den gik desværre ikke :(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2010

Trunte K-vb

Krydser fingre for at du tåler hormonspiralen - den er jeg SUPERglad for og anbefaler til højre og venstre ;) Jeg er en af dem, der aldrig har forstået konceptet minibind fordi jeg blødte så voldsomt, men det gør jeg nu. - troede ellers lige at der gemte sig noget projekt baby bag overskriften :laugh:

Anmeld

15. august 2010

Det er stadig mig-vb

Ja, jeg tænkte også familieforøgelse... Jeg har også altid sværget til hormonspiral, men lige i øjeblikket er jeg på p-piller selvom kæresten ikke kan få flere børn. Men det har noget at gøre med, at jeg er lidt præmenstruel og bedre kan holde det i skak på den måde. Og så tror jeg at overgangsalderen er ved at banke på døren. :laugh: Nu er det heldigvis sådan, at hormonspiral KUN virker i livmoderen, og at hormonerne KUN virker lokalt og derfor ikke suser rundt i kroppen, hvorfor den gives til netop kvinder der ikke kan tåle hormoner.

Anmeld

15. august 2010

Signe1704-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Ja, jeg tænkte også familieforøgelse... Nu er det heldigvis sådan, at hormonspiral KUN virker i livmoderen, og at hormonerne KUN virker lokalt og derfor ikke suser rundt i kroppen, hvorfor den gives til netop kvinder der ikke kan tåle hormoner.
Nej desværre ingen familieforøgelse. Manden vil ikke - jeg er ellers helt klar ;) Min læge er ikke helt enig med dig i at hormonet bliver i livmoderen - noget vil cirkulere rundt, men meget mindre en ved p-piller og minipiller. Jeg har reageret ret kraftigt på begge slags piller og er derfor spændt på om jeg får dundrende hovedpine igen nu. Den skal skiftes den 23.

Anmeld

15. august 2010

Det er stadig mig-vb

Nej der er ikke andet for end at prøve, heldigvis er 'udslippet' så minimalt, at man via tests dårligt akn måle det. Men igen, folk reagerer jo så forskelligt på de forskellige stoffer, så det bliver da lidt spændende for dig!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.