Har I oversvømmelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

415 visninger
15 svar
0 synes godt om
14. august 2010

Webredaktøren-vb

Her på Frederiksberg står det ned i stænger, og jeg gruer lidt for, om kælderen vil være oversvømmet i morgen tidlig :( Holder det tørt hos jer eller nærmer I jer også en mindre oversvømmelse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2010

Gonøf-vb

Nu bor vi på 1. sal så jeg regner bestemt ikke med oversvømmelse her :laugh: Men bortset fra det så regner det slet ikke her :P

Anmeld

14. august 2010

Elverpigen-vb

Her i Herlev står det også ned i stænger. Vores kælder plejer at holde tør, efter vi for nogle år siden fik lavet et dræn, på den ene side af den bolig blok vi bor i. ;)

Anmeld

14. august 2010

NikiFin-vb

Det styrter ned her og ville der bestemt blive til oversvømmelse hvis vi ikke boede lidt på en bakke. Men det er tidligt at glæde mig. Jeg frygter at byen her er faktisk oversvømmet.

Anmeld

14. august 2010

Signe1704-vb

Her vælter det ned og hele soklen er under vand. Vi har ingen kælder, men hvis vi havde ville vi nok have haft et problem nu, så lige nu er vi glade for den ikke eksisterer :laugh: Men det skulle også regne mest i nordsjælland, så det er nok derfor det virker så voldsomt her ;)

Anmeld

14. august 2010

Titte-vb

Og her i Tjæreborg ved Vadehavet er der vindstille og dejligt vejr! Har nydt aftensmaden på terrassen og har lige hentet det tørre vasketøj ind fra snoren!! Men øv for jer der har oversvømmelser..... :blush:

Anmeld

14. august 2010

Webredaktøren-vb

Gonøf skrev:
Nu bor vi på 1. sal så jeg regner bestemt ikke med oversvømmelse her :laugh: Men bortset fra det så regner det slet ikke her :P
Bor også på 1. sal, men alt vores skrammel - og gode sager ;) er i kælderrum :huh:

Anmeld

14. august 2010

kongster-vb

Også vores - som jeg skal på loppemarked med i morgen! Så jeg håber godt nok det er tørt! Ellers må det ud og jeg kan bruge dagen på noget sjovere :-) Har lige kørt tværs over Sjælland i regnen (faktisk helt til Århus og tilbage igen idag) og det vælter godt nok ned alle steder

Anmeld

14. august 2010

Caidas-vb

Vi har godt nok flere gange i løbet af de sidste 1½ uge overvejet at anlægge vores egen lille sø. Men så snart de tikke regner, bliver det hurtigt tørt igen. Heldigvis bor vi ret højt, ca ½ meter, så der er ingen fare, med mindre der bliver syndflod. Uhj den tror jeg kommer nu :woohoo:

Anmeld

15. august 2010

Soap-vb

Jeg tror slet ikk det har regnet her, så er det meget meget lidt i hvert fald for det er tørt igen :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.