Han er da til grin....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

341 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. august 2010

Heidi Nielsen-vb

Sidney Lee.......sidder lige og ser single liv på kanal 4......Sidney har inviteret til fest da han er blevet dumpet af en pige der synes han var for meget......hvilket han jo ikke helt kunne forstå De første gæster dukker op....en flok tøser.....han kan ikke huske at han har inviteret dem og han aner ikke hvem de er......og nåh ja så kommer der 25-30 drenge og en 55 tøser og han skal kysse med så mange som muligt..... Færdig af grin over ham det er jeg :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

Spunk-vb

Han er jo bare det levende bevis for at enhver idiot kan blive kendt, takket være reality-tv. Fatter ikke at man viser sin lejlighed frem på tv når man har to sydstatsflag hængende. På den anden side, så skal man jo være stolt over hvem man er :S

Anmeld

13. august 2010

desirefinck-vb

Ja jeg har lige læst at han desværre få et nyt program sammen med nogle af hans venner, hvor de skal rejse rundt i landet i en campingvogn, og så skal de prøve sig med almindelige menneskers arbejde.. Gad godt at se ham samle lort efter en flok køer.. Han er til grin, og jeg tror det er en facade han har sat op.. tror ikke kan kan være sådan i privaten... For så må hans forældre ha tabt ham på gulvet som lille.

Anmeld

13. august 2010

Soap-vb

Uanset hvad vi siger og mener om Shitney så griner han hele vejen til banken :laugh:

Anmeld

13. august 2010

Heidi Nielsen-vb

Okay....hvordan kan han blive ved med at deltage i diverse programmer....jeg fatter det simpelthen ikke.....måske fordi han er så go underholdning.....

Anmeld

13. august 2010

Polyp-vb

Det er da bare en dansk udgave af 'Simple Life' - eller noget i den retning - med Paris Hilton og Lionel Richies adoptivdatter som jeg ikke lige kan huske hvad hedder - så han scorer vel kassen og så skal vi andre da ikke bidrage til overførselsindkomst til ham, så tak til de, der gider se hans programmer og læse om ham ;-)

Anmeld

14. august 2010

TinaK-vb

Tror nu ikke, at han griner hele vejen til banken, for den dér herskabslejlighed i City viste sig jo at være et 14 kvm værelse hjemme hos hans moar og far.... Det man så i 'til middag hos' -det var så en venindes lejlighed, for han boede jo hjemme... Hvis jeg grinte hele vejen til banken, så havde jeg nok sørget for at flytte hjemmefra..... :P

Anmeld

14. august 2010

Mor-3-vb

Ved de ikke får så mange penge, ud af at være med i det der single liv.. Kender nemlig selv ham Lars, som der også har været med......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.