Ja, og vi mennesker er jo også så forskellige!
Jeg er selv typen der aldrig spilder min tid - forstået på den måde, at jeg altid ved hvad jeg vil, hvor jeg vil hen, og hvad jeg forventer af et forhold. Kan det ikke blive indfriet, jamen så smutter jeg - og har bla 3 ægteskaber bag mig på dén konto :laugh:
Jeg tror på man bliver lykkeligst hvis man er ærlig over for sig selv, og man tør stå ved sine tanker og følelser, og at et godt og sundt forhold kan overleve at man taler om alle de ting man hver især rummer...
Men begynder man at lave små numre bag ryggen på den anden, jamen så er det sgu på tide man vågner lidt op og ser sig selv i spejlet, og spørger sig selv om, om man så også er parat til at tage konsekvensen af de ting man sætter i gang...
Sådan en forelskelse kan vitterligt gøre blind hvis man i forvejen er lidt usikker på ens egne hensigter, og angsten for hvad den andens hensigt er, kan virke attraktiv midt i en ellers grå og trist hverdag, og jeg tør æde min gamle hat på, at han kunne have heddet Svend Ole og have set HELT anderledes ud, og du ville med garanti også ha' faldet for HAM. Tror såmænd bare det handler om spændingen i virkeligheden, dramaet (du afslutter - og fortsætter alligevel), at være bundet og blevet optaget af noget nyt og lidt forbudt, og på en sær måde pludselig have to forhold at passe. Et kedeligt og velkendt, og et nyt som kan sætte nye drømme og tanker i gang hos dig...
Men jeg kan fortælle dig en hemmelighed. En rigtig god mand, én der vil dig det godt og som er interesseret i dig 100% vil ALDRIG knalde med dig sålænge du er gift. Rigtige mænd siger fra!
Det er kun alle 'bumserne' der KUN er ude på lidt fjams og noget uforpligtende sex, der i det hele taget GIDER ligge og knalde med en anden mands kone. Seriøst!!
Og den eneste der vil få det skidt over at kaste dig ud i den slags.....er dig selv!
Ham du flirter med får hvad han vil have, men du får intet og må gå tilbage til din mand igen, en smule lavere og mere skidt tilpas og led ved det hele, end da du begyndte at skrive med den anden....
Så mit aller bedste råd er, drop flirten!
Eller læg kortene på bordet overfor din mand, og betal regningen når den kommer.....
:)
Anmeld