MGP på lørdag = Familietid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

769 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. januar 2012

Webredaktøren-vb

Så er årets MGP ved at være over os... altså det danske med voksne wink

Er det noget I samler familien om, eller springer I hellere over?

Vi plejer, at se Børne-MGP, men datteren er jo ret glad for musik, og i år er hun nok nået en alder, hvor hun vil nyde at se det... og så er X-factor-Jesper jo med, så det er jo for hende også et lille trækplaster... selv om hun ville have foretrukket Basim laughing

Skal I se det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2012

Jeamie-vb

He, var lige ved at scrible et lignende indlæg smile. Jeg tænker vi ser det... Ved ikke om teeange'3-måneders-turtelduerne' skal se det, men resten af os almindelige dødelige skal nok smile. Men det bliver bare noget hygge-noget og ikke noget med pointavler osv... Der varsles om at det bliver anderledes i år, så det MÅ vi jo ikke gå glip af wink. Jeg synes det er så hyggeligt ....

Anmeld

19. januar 2012

kongster-vb

Godt du skriver det! Jeg må hellere advisere datteren om at det kommer, så hun kan se det hvis hun vil :-) Muligvis vil jeg sidde i sofaen også for hyggens skyld, men det bliver nok med en computer i skødet

Anmeld

19. januar 2012

als-vb

måske, syntes tit det slutter lige sent nok til min smag. Men så det selv som barn og husker det som et helt lille udstyrstykke. Madrasser på gulvet og slik, chips og popcorn i lange baner. Tøsen er jo ikke gammel nok endnu, og kæresten er faktisk heller ikke en fan, så betvivler det godt nok.

Anmeld

19. januar 2012

Pia S-vb

Næppe! Jeg har en søn og han vil vist hellere se en god tjubang film eller noget på Discovery. Med fare for at lyde oldgammel så synes jeg, grand prix'et er blevet noget slemt bras i de senere år. Savner helt Bithe Kjær (hæhæ og Mabel)

Anmeld

19. januar 2012

Pia S-vb

Birthe - hedder hun jo - hvordan redigerer jeg????

Anmeld

19. januar 2012

Polyp-vb

nope - var ikke engang klar over at det var den tid ;-)

Anmeld

19. januar 2012

Heidi Nielsen-vb

Nej jeg kan ikke forestille mig vi skal se det....det er mange år siden jeg har set det sidst.....det var vist helt tilbage da brdr olsen vandt det internationale....

Det siger os ikke ret meget så nej jeg tror ikke vi skal se det......

Anmeld

21. januar 2012

Jeamie-vb

Nå ?! Fik i set det ? smile. Og var det den 'rigtige' der vandt ?

Vi var nogle stykker her inde der sad med comuteren på lårene ihvertfald wink - men ved så ikke om jeg var den eneste der lurede med på Grand Prix`en samtidig ?! 

Nu er det godnat her fra. Igen, AAAAL for sent silly

Anmeld

22. januar 2012

kongster-vb

Min datter så det og jeg sad en times tid i sofaen sammen med hende, men hun gik da finalen kom, fordi hun ikke gad se det mere. Og da hun var gået, så jeg ikke lige nogen grund til at blive hængende :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.