I tøsens dagpleje har hun fast et sæt regntøj, et par gummistøvler, et sæt ekstra buker, langærmet og kortærmet. Ekstra sut var godt lige da hun startede, men den har hun kun når hun sover nu. Vintertøj skal først med når det er tid til det, de fleste dp gider ikke der er tøj til hele året da det fylder. Men om vinteren har hun bare en flyverdragt der, skulle den blive møgbeskidt tager vi den med hjem og kommer med en ren dagen efter (har en flyverdragt ekstra derhjemme). tit hvis den bare er våd kommer min dp den bare i hendes tørretumbler. Om vinteren har hun også faste hjemmesko.
Vi startede med selv at have vogn med, men dp havde en ekstra vogn fra sin egen datter, som tøsen så bare brugte, på et tidspunkt lå hun også i tvillingevognen.
Men ang barnevogn skal du forhøre dig ved dp for det er der meget stor forskel på, men de fleste forlanger der er vogn med og den må stå der man-fre. skal med hjem i weekenden.
Om vinteren får hun også en sovedragt med til barnevognen, da jeg ikke bryder mig om at hun sover i sin flyverdragt.
Navn i tøj og sut er som regl underordnet, med mindre man kan se at der er to piger på samme alder hvor der bliver købt tøj det samme sted, sutterne plejer også at være så forskellige at det er ligemeget med navnesutter.
Men spørg altid ved dagplejemoderen om der er ting hun gerne vil have du har med. Og det er okay man ikke har alt fra dag et. Du kunne også ringe til hende i denne uge og hør hende ad.
og i dp skal du selv have bleer med.
Anmeld