Stjernetegn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.696 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. august 2010

Heidi Nielsen-vb

Er der nogen der kan datoerne for de forskellige stjernetegn ?? Jeg samler på de der keramik stjernetegn og stjernetegn til mit pandora armbånd og skal selvfølgelig have det som Lucas er født i.....men jeg kan ikke finde ud af hvilket et han er født i... I nogle blade og på internet sider er han vandmand og i andre er han fisk :huh: Hvornår skiller de forskellige datoer ?? Han er født den 19 februar.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

Lotte1981-vb

Jeg ville umiddelbart sige fisk, da jeg synes jeg kan læse mig frem til at datoerne skiller d. 18. februar :)

Anmeld

11. august 2010

NikiFin-vb

hehe, min mand er født den samme dato 19 februar. Da vi mødte os troede han at han var vandmand. Men jeg fik at vide fra nogle steder at han er faktisk fisk. Og han ligner mere en fisk og ikke meget de vandmænd jeg kender. Men jeg accepterer ham som medium, han er noget af sig selv, meget speciel og har også nogle overnaturlige evner i form af meget stærk vilje energi. Hvis han f.eks. ikke vil have at noget sker omstændighederne vender sig sådan at det bare ikke sker. :dry: Eller hvis han er vred på noget bliver det ødelagt af sig selv eller ved et uheld :angry:

Anmeld

11. august 2010

als-vb

Jeg er selv født den 19/2 og mange forskellige blader siger forskellige datoer, men har snakket med sådan en stjernetegns dame og hun sagde med det tidspunkt på dagen jeg var født så var jeg fisk. Min søster er født den 20/3 og troede hele sin barndom at hun var fisk men da hun er føst om aftenen den 20/3 så tilhøre hun et andet stjernetegn. Og NikiFin jeg er overhovedet ikke sådan som du beskriver din mand. For en rigtig fisk er faktisk et enormt følsom menneske.

Anmeld

11. august 2010

NikiFin-vb

als skrev:
Jeg er selv født den 19/2 og mange forskellige blader siger forskellige datoer, men har snakket med sådan en stjernetegns dame og hun sagde med det tidspunkt på dagen jeg var født så var jeg fisk. Min søster er født den 20/3 og troede hele sin barndom at hun var fisk men da hun er føst om aftenen den 20/3 så tilhøre hun et andet stjernetegn. Og NikiFin jeg er overhovedet ikke sådan som du beskriver din mand. For en rigtig fisk er faktisk et enormt følsom menneske.
ja, ja, det ved jeg godt, jeg er nemlig også en fisk ;) Og min mand er faktisk også meget følsom. Han får tårer ret tit på grund af alt muligt. Jeg ved at han inderligt er meget sød og mild, slev om han tit viser det modsatte ;) Man kan ikke lade være at elske sådan nogle mennesker ;)

Anmeld

11. august 2010

Lars F-vb

http://www.astrology.dk/1hus/signborder/index.htm

Anmeld

11. august 2010

Heidi Nielsen-vb

Takker for jeres svar..... Ifølge det link Lars F har sat ind er han en fisk....og den skulle vist passe 100 % :)

Anmeld

11. august 2010

NikiFin-vb

Ridge Forrester er også en fisk. http://www.gnomiz.it/images4/ridge11.jpg Jeg havde undret mig i mange år hvorfor jeg falder for ham :lol: Men det er bestemt ikke alle fiskene jeg godt kan lige. Jeg kan f.eks.ikke fordrage Robbie Williams http://artists.ml-cdn.com/medium/10140/Robby%20Williams.jpg

Anmeld

12. august 2010

Heidi Nielsen-vb

Uhhhh jeg eeeeeeeelsker Robbie Williams :laugh:

Anmeld

12. august 2010

Polyp-vb

og jeg ka' slet ikke li' fisk :P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.