Så det for første gang igår, har set det nogle gange fra USA, hvor kvinderne tilsyneladende er noget mere 'barske' end herhjemme (i hvert fald de afsnit jeg har set) - den ene gang forsvandt manden, fordi han ikke gad kvindens brok og 'DU SKAL' mere, så de endte faktisk med ikke at blive gift :ohmy:
Jeg ville sagtens turde overlade det til min kæreste, vi har hovedsageligt samme smag og tanker omkring hvad og hvordan - og i øvrigt siger det mig intet at blive gift, så for min skyld kunne han gøre hvad som helst!
Ville dog ALDRIG melde mig til noget som helst der skulle i TV, dels fordi jeg bare ikke har det behov for at udstille mit liv, dels fordi jeg ikke vil være underholdning for andre (er jeg rigeligt når vi er til træf og jeg blir fuld ;) - men det er trods alt som regel folk jeg kender) og sidst, men ikke mindst pga. mit arbejde, vil gerne opretholde en SKARP opdeling mellem privatliv og arbejdsliv, og det går fløjten, hvis jeg stiller op til et TV-program! Havde en kollega som stillede op til det der DR lavede med barnløse sidste år - ville bare aldrig dele et SÅ følsomt emne (eller andre emner;)) med beboere og kollegaer på min arbejdsplads! De mennesker som jeg gerne vil have ved noget om mit liv, skal jeg nok selv orientere!!
Anmeld