På toilet i haven.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

881 visninger
11 svar
0 synes godt om
8. august 2010

mørk-vb

Vi har en ret stor have med en stor græsplæne og buske og træer. Vi har her i weekenden besøg af vores nevø, en rask dreng på 6 år. Han elsker at rende ude i haven,når han skal tisse går han hen til en busk og sætter sig, fint nok. Men i går skulle han også lave stort, han løb igen ud i haven, istedet for på toilet,og lavede og kom ind med bukserne om hælene og sagde at han glemte at få papir med ud, det fik han så ud og få sig tørret. Da vi bagefter spurgte ham om det ikke var mere rart at sidde på toilettet var svaret klart nej, han foretrak haven.Det gør han også derhjemme. Ja, ja, vi lader ham nu gøre det, men det undrer os nu lidt, hvorfor han vælger denne løsning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2010

MIKMAR-vb

Vi har sat grænsen ved at tisse i haven og vores drenge har et hjørne de må bruge, for hvilken herlig dunst det kunne blive til :) . Vi har også en pænt stor grund, men alligevel har vi denne regel. Det andet vil jeg foretrække bliver på toilettet, men det er vel som man har det med det.

Anmeld

8. august 2010

NikiFin-vb

Matter of taste. Og hvis ikke nogen har noget imod så... hvorfor ikke. Man skal bare sige til hvis det er et problem for en at børn skider i ens have så er de nødt til at lave den på toilettet

Anmeld

8. august 2010

Soap-vb

En ting er at vande hækken men en anden at 'gøde' bedene også :laugh: :laugh: Der sætter jeg godt nok grænsen

Anmeld

8. august 2010

Det er stadig mig-vb

Hvad gør han så i børnehaven/skolen eller hjemme hos nogen der ikke har have? Synes det er dumt at lade ungerne skide hvor det passer dem, det tiltrækker også en masse dumme fluer, mider og larver kommer der jo også... :unsure:

Anmeld

8. august 2010

Titte-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Hvad gør han så i børnehaven/skolen eller hjemme hos nogen der ikke har have?
Er helt enig. Har i min inst lige for tiden problemet med et par børn der skider ude på legepladsen, på trods af at de bare kan løbe ind på toilettet.....

Anmeld

8. august 2010

Det er stadig mig-vb

En af mine sked også engang ude på legepladsen. Det var så første og sidste gang! :laugh: Kæft jeg blev tosset! Da en af de store var små, så kom han også til at skide i swimmingpoolen, så stedet lukkede og bassinet måtte renses - der er næsten ikke noget mere bakteriefyldt end afføring - også selvom det kommer fra ens egene små lækre unger :laugh:

Anmeld

8. august 2010

Spunk-vb

Da jeg skulle lære hunden at bruge et bestemt hjørne af haven har jeg også tisset derude nogle gange, men der trækker jeg godt nok grænsen.

Anmeld

8. august 2010

Signe1704-vb

Spunk skrev:
Da jeg skulle lære hunden at bruge et bestemt hjørne af haven har jeg også tisset derude nogle gange, men der trækker jeg godt nok grænsen.
Det gad jeg godt have set :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: Men ad der trækker jeg godt nok også grænsen. Det synes jeg sgu er ulækkert - og specielt at de render og gør det andre steder :X

Anmeld

8. august 2010

Spunk-vb

Signe1704 skrev:
Spunk skrev:
Det gad jeg godt have set :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
Jeg håber ikke at naboen har set det :blush: - så har de nok fået sig et godt grin.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.