Tynd mave - allergi eller????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2010

Signe1704-vb

Tusind tak ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2010

Det er stadig mig-vb

GODT du skal have en tid hos lægen, for det er ikke normalt! Hermed ikke sagt det er noget farligt, slet ikke, for det kan - som du er inde på, være noget allergi af en slags. Eller en anden lille bagatel som der hurtigt kan rettes op på og/eller en bakterie som kan slås ned. Alle mine børn har altid haft normal fast afføring fra 4-6 mdr alderen, hvor de begyndte på alm skånekost, og senere fast føde. Når de har haft tynd mave, har det været et sygdomstegn som er behandlet derefter, og har været veloverstået indenfor en uge. Det bliver rart for jer at få det udredt, og godt han ellers trives og er glad, men når det er overstået vil du nok opleve, at han bliver endnu gladere! :)

Anmeld

8. august 2010

Rita-vb

Min nr 3 er laktoseintolerant (ligesom sin mor) og får meget tynd mave af at drikke mælk. Det blev konstateret ved en simpel blodprøve efter jeg havde luftet en mistanke om det hos lægen :)

Anmeld

8. august 2010

Signe1704-vb

Tusind tak for svar. Jeg ringer som det første i morgen - nu har han igen skidt flere gange i løbet af dagen og det har været helt tyndt og flydende (og ud over det hele :X ).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.