Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvilke sider - som ikke er shopping - kigger I på?
HeleneK Mor til 6 skrev: Jeg surfer for det meste på madopskrifter :laugh: Ellers læser jeg aviser, og deltager i andre debatter på de amerikanske sider, jeg er mest på AOL. Jeg bruger også de interne systemer flere gange om dagen. Facebook er for uoverskueligt for mig, så jeg åbner og lukker min profil ustandseligt. Det værste ved facebook er, at man får så mange henvendelser fra folk man egentlig ikke gider have henvendelser fra. Der er rigtig mange jeg med vilje har lagt på is, eller som jeg ikke gider have kontakt med, og så er jeg HELT smadret når de pludselig sender en besked. Specielt på den amerikanske side af mit liv. Der er også flere familiemedlemmer jeg ikke orker. Og gamle kærester osv. HADER facebook :laugh: Helene , der er noget der hedder privat indstillinger på FB så du kan gøre så ingen andet end dem du gider kan se dig , så du ikke engang kan findes i en søgning ;)
Jeg surfer for det meste på madopskrifter :laugh: Ellers læser jeg aviser, og deltager i andre debatter på de amerikanske sider, jeg er mest på AOL. Jeg bruger også de interne systemer flere gange om dagen. Facebook er for uoverskueligt for mig, så jeg åbner og lukker min profil ustandseligt. Det værste ved facebook er, at man får så mange henvendelser fra folk man egentlig ikke gider have henvendelser fra. Der er rigtig mange jeg med vilje har lagt på is, eller som jeg ikke gider have kontakt med, og så er jeg HELT smadret når de pludselig sender en besked. Specielt på den amerikanske side af mit liv. Der er også flere familiemedlemmer jeg ikke orker. Og gamle kærester osv. HADER facebook :laugh:
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128