Hvor surfer I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2010

Spunk-vb

Kender godt alletiders kogebog, og synes også at jeg har fundet nogle gode opskrifter der, men synes den har grimt design, uoverskueligt lange lister og få billeder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2010

Heidi Nielsen-vb

Jeg får en mail fra Alletiders kogebog hver mandag med ugens opskrifter i og den er jeg rigtig glad for. Der er der billeder til alle opskrifterne.......

Anmeld

9. august 2010

als-vb

jeg bruger: fb og spiller megt på fb Vb dmi aviser og hvis vi mangler noget google.

Anmeld

9. august 2010

Polyp-vb

BBCs hjemmeside er fantastisk - der er simpelthen ALT hvad hjertet kan begære - kan bruge timer der

Anmeld

9. august 2010

Lars F-vb

kongster skrev:
Hvilke sider - som ikke er shopping - kigger I på?
Hmm. Jeg tjekker lige nyhederne på dr.dk en gang eller to om dagen. Nogenlund fast er osse slashdot.org information.dk cyclingnews.com facebook.com livejournal.com http://arstechnica.com/ Huffington Post wired.com mashable.com independent.co.uk nytimes.com berlingske.dk telegraph.co.uk VB Diverse blogs Men jeg oplever mere og at jeg ikke følger websider fast. F.eks. er der ikke så mange blogs jeg følger direkte mere. I stedet læser jeg twitter og ser hvad venner, sites, nyhedstjenester, organisationer osv. poster af links. På den måde kommer jeg længere omkring end før, men besøger ikke den enkelte site så ofte. Flere af de sites jeg nævner oven for følger jeg efterhånden via deres twitter feed. Da folk poster mange links til andre ting ryger jeg osse ind på en masse andre sites, og jeg følger en del personers blogs via de links de tweeter.

Anmeld

9. august 2010

Pia74-vb

Facebook og så har jeg to chatsider jeg besøger, når jeg har tid :) Jeg er en bogorm, så jeg surfer også i perioder meget på mine yndlingsforfattere sider.

Anmeld

11. august 2010

k11923-vb

Soap skrev:
HeleneK Mor til 6 skrev:
Jeg surfer for det meste på madopskrifter :laugh: Ellers læser jeg aviser, og deltager i andre debatter på de amerikanske sider, jeg er mest på AOL. Jeg bruger også de interne systemer flere gange om dagen. Facebook er for uoverskueligt for mig, så jeg åbner og lukker min profil ustandseligt. Det værste ved facebook er, at man får så mange henvendelser fra folk man egentlig ikke gider have henvendelser fra. Der er rigtig mange jeg med vilje har lagt på is, eller som jeg ikke gider have kontakt med, og så er jeg HELT smadret når de pludselig sender en besked. Specielt på den amerikanske side af mit liv. Der er også flere familiemedlemmer jeg ikke orker. Og gamle kærester osv. HADER facebook :laugh:
Helene , der er noget der hedder privat indstillinger på FB så du kan gøre så ingen andet end dem du gider kan se dig , så du ikke engang kan findes i en søgning ;)
Eller lade være med at acceptere venneanmodninger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.