vores børn kundeservice

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. august 2010

als-vb

må være dum eller noget, kan simpelthen ikke finde nogen kontaktoplysninger vores børn. Ville nemlig gerne ringe til dem for at høre om man kan købe de der legeting udeom bladet, da jeg ikke har kunnet finde en forhandler af præcis de to ting fra i'm toy (ispinde og pizza). Men kan bare ikke finde noget telefonnummer eller direkte kontaktoplysninger, mail ol. Nogen der kender dette?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2010

FørsteGang-vb

Vores Børn Kundeservice: 7020 2545 man-tors: 10-15 fre: 10-14.30 :)

Anmeld

6. august 2010

als-vb

jeg takker ;)

Anmeld

6. august 2010

FørsteGang-vb

Det var så lidt B)

Anmeld

6. august 2010

als-vb

Har snakket med en yderst venlig og hjælpsom pige/dame i kundeservice der var mere end villig til at finde ud af det for mig. 10 min efter jeg ringede skrev hun en mail med kontaktoplysninger på en i firmaet der kan hjælpe. Sjældent man møder så venlige kundeservicemedarbejdere. Dem der faktisk gør det ekstra end man behøver da hun jo kan være total ligeglad med mit problem. Så tusind tak til Berit i kundeservice ved Vores Børn.

Anmeld

6. august 2010

Heidi Nielsen-vb

Det vi jo så sige du har fundet ud hvor vi kan få legetøjet uden at få bladene ??? Jeg er nemlig også interesseret i det :)

Anmeld

8. august 2010

als-vb

nope, eller der var en mand ved oxygen der fortalte at det er en del af deres helt nye produktion ,der ikk er i handlen endnu. Men han kunne være behjælpelig med et enkelt sæt i min retning, som var et overskudssæt han havde fået. Men det var så til fuld pris. Men jeg er bare super taknemmelig for at jeg måtte være den heldige køber at produktet. Ved ikke om de har flere, men det lød ikke sådan på ham i emailen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.