Pyh men det skulle jo komme på et tidspunkt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

660 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. august 2010

Kirle-vb

I dag trådte selvstændighedsfasen officielt i gang herhjemme. Ved godt vi er lidt sene på den! Men sidder nu med hovedpine og en dreng der er lagt i seng (igen) under STORE protester. Hvorfor? Fordi NEJ og Jo det er sjovt når mor er sur åbenbart var det eneste han kunne sige og til sidst fik jeg nok (skulle nok i bagklogskabens klare lys have givet ham time-out fra start af men vidste slet ikke det kunne blive så slemt! :blink: ) Så nu er de hyggelige eftermiddags planer med veninde og (is) aflyst for det kunne vi ikke nå når det tager +1time at få tøj på efter en mildt sagt fiasko middagslur osv. Nu håber jeg bare at min hovedpine snart er over så jeg kan have overskud til resten af dagen!!!!!!!!!!!!!!! For nøj!!! :blink: :blink: :blink: :blink: :blink:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2010

als-vb

Øv en dag. Men vi skal jo alle igennem dem. Og nogle kampe skal bare tages. Og det er jo mest ærgeligt for ham selv. Men er man ikke hård fra starten kommer det bare og bider en i bagen senere.

Anmeld

5. august 2010

Kirle-vb

jo men var slet ikke forberedt på den. Der har været tidspunkter i dag hvor jeg faktisk har tvivlet på om han måske havde problemer med hørelsen, men da han løb glad igennem hele lejligheden med tissepletter til følge fordi jeg sagde han ikke skulle så vidste jeg det ikke passede. Nu var det bare tøjet der blev sidste strå... Er ærligt talt helt rundt på gulvet...

Anmeld

5. august 2010

als-vb

kan jeg godt forstå, er helt utroligt så meget temperament sådan nogle små størrelser kan præstere.

Anmeld

5. august 2010

Det er stadig mig-vb

Trøst dig med du kun har en enkelt, det er nemlig straks værre, når man har tre der knaler ud på én gang :laugh: Såååå, velkommen til erfaringer med trodsalderen!! :huh: :woohoo:

Anmeld

5. august 2010

Kirle-vb

Ja tak ved slet ikke om jeg kunne tre på en gang - hatten af for dig! ;) Men det var åbenbart 'bare' to timer og så var min søde, dejlige og milde dreng tilbage der resten af dagen har gået og sagt 'Jeg bliver helt genert' og 'Dejlig blæsevejrsdag' ???????!!!!??????!!!!! Hold da op en omgang - Total Dr. Jekyll og Mr. Hyde! fatter nul! Må bare holde fast i tanken om at det jo er en mini-teenager jeg har og derfor bør han jo skeje ud :D :D :D

Anmeld

5. august 2010

Det er stadig mig-vb

Jeps, det er bare et tegn på sundhed og hjerneaktivitet! :) Det er straks værre hvis de aldrig får udbrud eller danner selvstændighedsmeninger..... Men det kan selvfølgelig være svært at sige til sig selv, når de først begynder at rulle sig ud!

Anmeld

5. august 2010

kongster-vb

Jeg føler med dig! Jeg havde to børn, der kunne græde i kor igår og jeg var TRÆT da kl var 21. Nogle gange er det bare non-stop arbejde at være forælder. Heldigvis bliver der længere og længere imellem den slags dage jo ældre de bliver. (Så er det non-stop på en anden måde, men ikke så opslidende som når begge er kede af det og vrede og helst vil sidde på skødet og have opmærksomheden hele tiden)

Anmeld

6. august 2010

Kirle-vb

Der sker skam en masse herhjemme pludselig kan han så meget og er vist også blevet blefri her i ferien!! Det havde jeg alligevel ikke troet men jo det er gået næsten som en leg. Og jo må bare sige til mig selv at det er i langt mindre grad vi har 'trodsalder' og mere selvstændighedsfase også prøve at give ham plads til både at være den lille og den store, den frække og den generte, den skrigende og utålelige troldeunge og den bestemte og insisterende skønne dreng som vi normalt har :) Græde i kor?? Nu har jeg ondt af dig og lidt pinlig over at jeg brokkede mig over min ene svale! :)

Anmeld

6. august 2010

als-vb

man kan jo ikke klage over noget når man ikke har prøvet det. Det er jo ligesvært om der er en eller tre, ved den første er det jo første gang man skal opleve det hele og finde ud af hvad man gør. Ligesom at for en der går på gym. er folkeskolen nemmere, men for en der går i folkeskolen er denne jo det sværeste h*n kender til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.