Jeg har nogle fine navnemærker til at sy i - og de har ikke været pengene værd! Jeg bruger dem aldrig! Rigtig tit er der jo et navnemærke, man kan skrive på i tøjet, og det gør jeg ind imellem. Det holder jo langt bedre end noget, man selv skal sætte i, som kan kradse i halsen eller???
På overtøj (m.m.) plejer jeg at skrive navn & tlf - tænker at det kan hjælpe, hvis ungen bliver væk, for så er der jo et nummer at ringe til (ingen af dem er dog blevet mere væk, end at de er blevet genfundet efter et par minutter foran et andet dyr i zoo end der hvor vi andre stod). Tænker også, at der er meget for pædagogerne at holde styr på med overtøj, der skal af og på - og at et navn hist og pist kan hjælpe (det er dog ikke aktuelt mere, nu hvor ungerne er store nok til at kende deres tøj selv).
Iøvrigt har vi engang været lige ved at tage nogle fine nye sko med hjem fra vuggestuen - magen til drengens som bare var møgbeskidte efter en uge. De tilhørte legekammeraten med skab lige ved siden af, og hvis ikke jeg havde studset over, at de var så fine, så havde vi aldrig fundet ud af det. (Den anden mor havde nok tænkt, at hendes unge havde leget i mudder i børnehaven, når hun så dem...)
Anmeld