Forsikrings spørgsmål.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

302 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. august 2010

Elverpigen-vb

Jeg går pt og rydter op på vores loft, fordi vi snart skal flytte. Og der står en flyttekasse fyldt med dvd æsker, fordi vi har sat alle film i en mappe. Jeg gidder ikke slæbe hele den kasse med til vores nye sted. Men er det nok at gemme det stykke papir der ligger i æsken, som dokumentation, hvis uheldet skulle være ude, og nogle tyve skulle rende med vores mapper med film?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2010

kongster-vb

Ja det skulle jeg mene (jeg har arbejdet for et forsikringsselskab). Du kan evt også tage et billede af dine film (æskerne med covers i) så du kan dokumentere at du har x antal film. Det samme kan anbefales med andre værdier - tag et billede af det, så du kan dokumentere det.

Anmeld

4. august 2010

Elverpigen-vb

Tak for dit hurtige svar Kongster :kiss:

Anmeld

4. august 2010

Polyp-vb

Jeg scanner altid alle værdiindkøbsfakturaer - både pga forsikring og evt reparationer. Gemmer både på harddisk og i mailfolder (så de er til at finde i tilfælde af...vandskade/brand etc. Det samme gælder diverse policer etc - så er det nemt at finde og fylder ikke emre end maks et USBstik

Anmeld

4. august 2010

Pikora-vb

øøhhh...altså...hvis nu de stadig lå i æskerne, og nogle tyve rendte med dem, så havde du da alligevel ikke noget dokumentation, -eller....?? Og LYP: du er da bare for tjekket B)

Anmeld

5. august 2010

Elverpigen-vb

Pikora, de har ligget særskilt i et par år. Jeg kom frem til at der nok er omkring 200 film. Så de ville fylde ret meget i vores lille stue.

Anmeld

5. august 2010

Polyp-vb

ja...eller belært af dårlige erfaringer ;-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.