Kan I synge...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2010

MAMMARAZZI-vb

Synger rimeligt pænt - og rent B) Har fået eneundervisning i sang på sem. ( :blush: ) Men bryder aldrig ud i sang i større forsamlinger - det er jeg for genert til. ...og X-factor ??? Glem det!!! ...og hvis jeg stillede op, ville jeg garanteret være én af dem, det blev hevet ind til sidst, for at underholde til finalen. :silly:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2010

Caidas-vb

Jeg kan li at synge, og nogle gange lyder det helt hæderligt. Men det er lidt an på i hvilket toneleje. Stille sange som 'Solen er så rød mor' og lidt vildere som 'Der er et yndigt land' Men mest i samme tone som TV2. Jeg har optrådt i kor som ALT, men det var lidt svært, da de 3 andre alter pludselig ikke kom alligevel, så der var 5 basser, mig og så en alt der sang med vibrator. Hvor må det have lydt forfærdeligt. Synger altid med i kirker.

Anmeld

29. juli 2010

MIKMAR-vb

ÆÆÆÆÆLLLLLLLSSSSKKKKKKEEERRRR at synge og har sunget i kor, da jeg boede i USA og endte med at være med til All-stars udtagelse indenfor Staten, men kom ikke med!!! Min ældste siger jeg lyder ligesom Dodo, han kan ikke høre forskel når jeg synger med på sangene i bilen, men jeg vil ikke med i X-faktor, men syntes det kunne være vildt sjovt at være med i 'Så det synger', men der ville 'klappen' nok gå ned, så nej jeg holder mig til at synge i bilen og herhjemme. :blush:

Anmeld

29. juli 2010

als-vb

Jeg kan også synge men ikke ret godt. Jeg kan teksterne, men det lyder virkelig skrækkeligt. I 6. klasse sagde læreren om jeg ikke bare kunne 'tale' med på sangene for jeg ødelagde ellers sangen (ikke super for ens skrøbelige ego i den alder...) så synger for mig selv HØJT og med tøsen på diverse sange, men kommer der andre tier jeg stille og mimer mumler ordene.

Anmeld

29. juli 2010

kongster-vb

Jeg sang også skrækkeligt som barn. Havde virkelig ikke en tone i livet. Men jeg sang og sang og er blevet meget bedre. Jeg tror virkelig at de fleste kan lære at synge nogenlunde rent

Anmeld

29. juli 2010

als-vb

Har også læst et sted at hvis man får sangundervisning så kan alle lære at synge, ihvert fald bare til et nogenlunde husbehov. Gider bare ikke bruge pengene på det.

Anmeld

29. juli 2010

kongster-vb

Jeg har ikke fået sangundervisning, men blot fået nogle guidelines af min mor, som synger smukt. Man kan sikkert også google sig til nogle tricks. Og så er det bare om at øve sig og synge igennem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.