Spørgsmål til andre \"nye\" moderatorer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2010

Kirle-vb

Har selv undret mig. Har hverken fået det ene eller det andet ;) Men NU må de snart komme ;) Måske... ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2010

Webredaktøren-vb

Hej alle moderatorer, Muligvis er det ferietiden, der påvirker abonnements-afdelingen. Jeg har forlængst givet info på alle de nye moderatorer, så hvis I heller ikke modtager augustnummeret, så giv mig lige et praj. Det enlige blad til nye debattører sidste år blev sendt ud sidste år, så det må været røget til naboen, hvis folk ikke har fået det :huh:

Anmeld

26. juli 2010

Laurie-vb

Har ikke modtaget noget blad... tænkte på det for et par dage siden...

Anmeld

26. juli 2010

Signe1704-vb

Webredaktøren skrev:
Hej alle moderatorer, Muligvis er det ferietiden, der påvirker abonnements-afdelingen. Jeg har forlængst givet info på alle de nye moderatorer, så hvis I heller ikke modtager augustnummeret, så giv mig lige et praj. Det enlige blad til nye debattører sidste år blev sendt ud sidste år, så det må været røget til naboen, hvis folk ikke har fået det :huh:
Okay, så venter vi spændt ;)

Anmeld

2. august 2010

Spunk-vb

Så kom mit :)

Anmeld

2. august 2010

Webredaktøren-vb

Spunk - det lyder godt... lad mig høre fra jer andre, hvis nogle af jer fortsat mangler.

Anmeld

2. august 2010

MAMMARAZZI-vb

Har også fået mit i dag :klap:

Anmeld

2. august 2010

kongster-vb

Jeg har også fået mit - så det hjalp at rykke for det :-)

Anmeld

2. august 2010

Laurie-vb

Fik også Vores Børn i dag... glæder mig, til at læse det :) Havde dog ønsket mig 'Junior'... måske til næsten gang :)

Anmeld

2. august 2010

Heidi Nielsen-vb

Laurie....tror lige pludselig junior dukker op.....det gjorde det ved mig :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.