Børne fotograf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
874 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. april 2008

Tinelandt

Hej,

Jeg er fotograf og bor i Allerød hvor jeg har mit studio.
Vil du have gode professionelle billeder af dit barn eller måske billeder af din gravide mave - så kig på min hjemmeside
www.anton-tine.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2008

Pia.

Hej, fantastisk flotte billeder du tager... jeg leger selv lidt med foto dog mest af mine egne børn og dyr har dog haft en "rigtig" opgave til en stort Bryllup, det var super spændende, og gik så godt, men det var ikke helt uden nerver på, så har jeg taget af naboens børn som også blev rigtig godt... - Har lige købt to rigtige gode Fotoprintere en Canon og en HP-printer der kan printe i A3, det er bare så flot, og i en super kvalitet, men det er jo noget helt andet...

Drømmer om et studio som du har, det må være super....

Ville bare rose dine meget flotte billeder...

Hilsen Pia.

Anmeld

1. april 2008

MorCamilla

Hvor er det bare nogle rigtig flotte billeder du tager... :)

Anmeld

2. april 2008

Heidi B

Hej...
Hvor fedt, det er lige dig jeg har ledt efter....

Jeg ville høre om du kommer ud, eller om vi skal komme op til dig...8D

Jeg har 2 drenge på 1½ og min mands datter på 12...
Drømmen er et billede af os alle fem... men ved ikke om jeg får manden med på det... :S

(H)Heidi

Anmeld

15. april 2008

Tinelandt

Hejsa, Undskyld mit sene svar! Jeg troede egentlig at jeg fik en mail når der kom "post" men det gjorde der åbenbart ikke. Tak for jeres kommetarer! Det er super fedt job - og der er ikke noget bedre end at tage billeder af børn. De er så naturlige og gode på billeder:-) Jeg har mit eget studio derhjemme - så turen går altså til Allerød, hvis det skal være studio optagelser. Men jeg kan også sagtens komme ud. Har haft en del jobs til bryllupper, barnedåb og lign. Men skriv eller ring til mig - eller gerne sms'e. tinelandt@ofir.dk Tlf: 4082 2000 Mange hilsner Tine.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.