Favorit forlystelser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.702 visninger
21 svar
0 synes godt om
21. juli 2010

als-vb

Hej Ville bare i forlængelse af Bonbonland tråden, lave en om hvilke forlystelser i syntes er de bedste og hvorfor? Er selv ret glad for Legoland (bor en lille times kørsel derfra) syntes det er pænt holdt, der er noget til alle aldre, man kan få mad i forskellige katagorier (junk, sundere osv.) Jo maden er i den dyre ende men det er de nu engang bare sådan nogle steder. Dog er jeg ikke så glad for Legoland i højsæsonnen da der er fyldt med mennesker og det gider jeg ikke. i går var vi i Giveskud Safaripark og det var faktisk også rigtig hyggeligt. Har seriøst ømme fødder i dag. Dog var maden elendig, så en anden gang bliver det med madkurv. Er mest interesseret i forlystelser i dk eller nord tyskland eller sverige, da det er nemmere at forholde sig til og hvis man skulle blive inspireret kunne tage til på en enkelt dag eller overnatningstur.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2010

als-vb

og forresten hvad med pris og alder? skal man helst være en bestemt alder for rigtig at få noget ud af det.

Anmeld

21. juli 2010

MAMMARAZZI-vb

Vil helt klart anbefale Madsby Legepark i Fredericia - det er stort set gratis. Det koster ikke noget at komme ind, og der er vist kun 3 ting der koster penge. Der er en stor legeplads, gocartbane, tarzan-bane, robåde, geder og andre mindre dyr + fugle. Der kan købes grillmad, is og slik - men man kan også bestille en optændt grill, og så selv have mad med til at grille (tror det koster 5.- pr. person). Det er kåret som nr. 1 i Danmark over gratis attraktioner. Det er et super sted især til mindre børn - jeg har også haft min datter med i fx. Løveparken, men da hun var mindre, var det faktisk mest gederne og legepladsen hun var interesseret i :P

Anmeld

21. juli 2010

Charlotte d. 17.-vb

Madsby er et supersted, ja - jeg anbefaler det til gud og hvermand, og der er rigtigt mange, som slet ikke kender til dets eksistens. Hos os er Tivoli i Kbh. absolut nr. 1. Også, fordi der er en masse nostalgi forbundet med det fra min side. Man SKAL i Tivoli, når man er på besøg på Sjælland - sådan har det altid været. Legoland har jeg ikke besøgt i 16-17 år. Der tager mine forældre hen med alle børnebørn hvert år på Kr. Himmelfartsdag, og vi synes, det skal være 'deres' sted, så vi tager ikke derhen på andre tidspunkter. Ungerne elsker det. I går var vi i Jesperhus - det er bestemt også et besøg værd, smukt og ikke alt for 'tivoliseret'. Der er noget for alle aldre at se på. Djurs Sommerland kan jeg også godt lide, der er ikke så smukt, men masser af sjove aktiviteter. Jeg elsker vilde forlystelser med loops og fart og drøn på - så når vi er af sted, er det lige så meget for min skyld som for børnenes...

Anmeld

22. juli 2010

Caidas-vb

Madsby - Det sted blev straks favoriseret - så vi altid kan finde det, når vi lige har en ½ weekend. Har aldrig hørt om det før. Kan godt li Bakken, men har endnu ikke været der med pigerne. Før vi flyttede 'på landet' var vi der flere gange årligt, da det kun lige var 3 stationer væk.

Anmeld

22. juli 2010

Mor til 3-vb

vi er ofte i SumSum legeland i Flensborg. Eller legelandet i Vejle. Madsby Legepark er også vel besøgt, og en legepark i Kolding, der som Madsby også er gratis. Sommerland Syd elsker ungerne også.

Anmeld

22. juli 2010

Signe1704-vb

Det lyder til at der er mange flere fede steder i Jylland end herovre på Sjælland. ØV!!! :P

Anmeld

23. juli 2010

MAMMARAZZI-vb

Signe1704 skrev:
Det lyder til at der er mange flere fede steder i Jylland end herovre på Sjælland. ØV!!! :P
Jeps B) Det kan være, vi skal lave et VB-træf i Madsby Legepark :cheer: Da det er næsten gratis, koster det jo 'kun' transporten, for de der kommer langvejs fra - det ligger 5 minutters gang fra banegården...

Anmeld

23. juli 2010

Signe1704-vb

MAMMARAZZI skrev:
Signe1704 skrev:
Jeps B) Det kan være, vi skal lave et VB-træf i Madsby Legepark :cheer: Da det er næsten gratis, koster det jo 'kun' transporten, for de der kommer langvejs fra - det ligger 5 minutters gang fra banegården...
Det synes jeg er en god idé ;)

Anmeld

26. juli 2010

als-vb

kunne være man skulle svinge forbi Madsbyparken, havde den selv i tankerne, men af en eller anden grund kan jeg ikke overtale manden til at tage dertil her i sommer, ved ikke lige hvad der stikker ham...laves der en VB dag der har jeg da en undskyldning for at tage afsted ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.