Streptokok halsbetændelse IGEN

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2010

Det er stadig mig-vb

Min søn reagerer også på ALT lige fra en harmløs Panodil junior, til en almindelig stivkrampe vaccination og ALT der imellem. Så når han er syg og skal i behandling, så ligner han noget der er løgn fordi han slår ud pga det HELE. Og det er bedøvende lige meget om han får peniccilin eller erstatninger, så reagerer kroppen helt overdrevent. Og de indlægssedler kan jeg somregl ikke bruge til en pind, for han får med garanti noget som slet ikke er blevet registreret endnu :laugh: TRÆLS!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2010

Kirle-vb

Ja det er træls. Så må det være godt at man er uddannet læge så man kan vurdere at det kun SER farligt ud og ikke ER farligt. :blink: Jeg panikker lidt nu når Tjalfe får penicillin selvom han sagtens kan tåle det men det sidder i MIN krop at det er farligt så jeg trisser rundt om ham sovende i sin seng som et barn om et juletræ - bare knap så lykkelig. :dry: MEN MEN MEN MEN MEN tror sgu jeg kan tåle Dalacin!! Juhu og alt det der! Har taget to piller. Har fået lidt muskelsvaghed og lidt prikken i huden ca45min efter jeg har taget dem MEN MEN MEN jeg ser normal ud og ligner mig selv og føler mig også som jeg plejer! Så NU håber jeg at jeg kan blive rask :) :) :)

Anmeld

21. juli 2010

Det er stadig mig-vb

Jeps, jeg er aldrig bange. Sålænge han ikke går i shok, så kan han sagtens fortsætte med det hele. Så er det bare HANS måde at reagerer overfor lægemidler på selvom det ser voldsomt ud.. Han kan heller ikke spise jordbær fra Spanien uden at han får en voldsom reaktion. Alle andre jordbær kan han sagtens spise, men i Spanien bruger de åbenbart et sprøjtemiddel han reagerer på. Så hvis der kun er spanske jordbær, så må han lige overveje om han gider en ordenlig tur ''med landkortet'' over hele kroppen. Nå, men GODT du kan tåle de her piller, så er der måske håb forude!!! :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.