Barnevogn (Safe Performance)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2010

als-vb

basis listen er i de fleste bøger man får fra lægen. Der har jeg i hvert fald en i fra dengang jeg var gravid. Og ja kan kun tilslutte mig, vent med at købe ting til behovet opstår, udover det allermest nødvendige. Min emusthaves var: Barnevogn, lift, 2 stk dyner (de tisser og skider igennem på kommando.) 3 sengetøj. Tremmeseng, med madras og sengerend. Badekar, og stolen var nu også rar men den kunne manden ikke lide, og den der til at stille karret på så man ikke står sammenkrøbet. To håndklæder, 10 vaskeklude. 30 stofbleer 20 hagesmække 10 sæt tøj til at starte på. en puslepude puslebord, en lille kasse til puslebord til bleer poser osv. gode ønsker i barselsgave: aktivitetstæppe, de der brikker til at samle til en lille firkant til gulvet, lidt legetøj. Autostol til de helt små.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2010

Johannamor-vb

Hvor er det nu lige jeg finder basis listen ?
- Husker det simpelthen ikke, det er over 6 år siden, jeg havde brug for den... Men som jeg husker det, fandt man listen rigtigt mange steder, bl.a. i et forældrehæfte fra Libero, man fik af jordemoderen - måske får du noget tilsvarende i Sverige?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.