Helene et spørgsmål om noget med torden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

393 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. juli 2010

mariamiss6-vb

Ja altså, nu ved jeg jo ikke om det er den slags du bare ved noget om ;) Men du var mit bedste bud, for hvis svaret her er at det er muligt, og på den rigtig kedelige måde, så tænker jeg du må have hørt om sådanne tilfælde, og fået at vide hvad der skete ;) elle rmåske du endda kan aflive den and ;) Here goes :D Som barn var der en gang en der bildte mig ind, at hvis lynet slår ned tæt nok på, og man sidder med ansigtet helt oppe i ruden, så kan man risikere at blive 'fotograferet' således at ens ansigt bagefter sidder i ruden Jeg ved ikke om det er sandt, og hvordan 'sidder i ruden' helt skal forstås... Altså om det er 'du dør af det for det ER dit ansigt i ruden' eller 'der bliver et 'fotografi' af dit ansigt i ruden'

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

Elverpigen-vb

:laugh: :laugh: :laugh: Det er vist en urban legend. For at du kan tage et billede på en glasplade, skal den være forberedt med forskellige kemikalier. Så :laugh: :laugh: :laugh:

Anmeld

15. juli 2010

mariamiss6-vb

hehe ja ja, men man skulle jo tjekke.. Men sådan som jeg - meget skræmmende - forstod det den gang, så var det altså også mere i retning af at dit ansigt simpelthen blev suget fast til vinduet, på grund af strømmen, hvis nu lynet slog ned lige foran vinduet du kiggede ud af......

Anmeld

15. juli 2010

Det er stadig mig-vb

Njaaa, nu er jeg jo ikke en gal videnskabsmand med metafysik som speciale :laugh: Så dér må jeg melde pas! Jeg har godt nok hørt om det før, men om der er noget om snakken har jeg absolut ingen kompetancer til at udtale mig om. Men det kunne da se smart ud, om man lige fik taget sådan et billede og efterfølgende kunne se hele familien i ruden stå og måbe og pege fingre af himlen :woohoo:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.