HeleneK Mor til 6 skrev:
Charlotte d. 17. skrev:
Kender I andre ikke også den der følelse af, at 'Jeg snyder dem allesammen helt vildt - de tror, jeg er voksen, og det er jeg bare overhovedet ikke!' - ?
JO FOR FANDEN!!
De sætninger kunne jeg selv have skrevet :laugh:
Jeg har nemlig lige præcis to ansigter. Ansigtet på arbejde hvor jeg er rolig, velovervejet, fremme i skoene, vidende (til tider belærende) og meget meget voksen. Men. Når jeg cykler hjem er jeg den rigtige 'mig' med depressionen lurende, den tiltider opgivende, den ofte barnlige, forurettede og let fortørnede coladrikkende lalleabe, der roder, har glemt at købe vaskepulver og piver ved tanken om at lave aftensmad osv...
Jeg har RIGTIG ofte tænkt den tanke ''jeg snyder dem allesammen helt vildt - de tror jeg er voksen, og det er jeg jo i virkeligheden overhovedet ikke!' :laugh:
Jeg synes, jeg snyder rigtigt mange - eleverne, deres forældre, kollegerne osv., men da også mine børn, som gang på gang fortæller mig, at jeg er så dejligt mor-agtig, mens jeg tænker: 'NEJ! - jeg er altså helt vildt skør og utjekket og har ikke styr på en skid!' - og folk, der ser mig på gaden eller i supermarkedet og tænker, at der går en dame/kvinde omkring de 40, mens jeg tænker 'Fniiis - jeg er altså sytten, I kan bare ikke se det...'
Anmeld