Dejlig at hører man ikke er helt alene om sådan nogle følelser og fornemmelser :)
Har allerede købt lidt 3/4 ærmede t-shirts, men føler mig ikke rigtig tilpas i dem endnu. Men det tror jeg nu er fordi jeg selv synes jeg stadig ser fed ud, så jeg holder mig til mine hætte trøjer lidt endnu :lol:
Jeg har dog allerede i et stykke tid gået i noget lignende joggingbukser, for kan simpelthen ikke holde ud at have jeans på, heller ikke selv om de faktisk er et nummer for store :silly:
Men jeg må jo bare vente og se hvornår jeg kan få lov til at nyde maven noget mere.
Selvom jeg i forvejen synes det er træls at vente på de spændende ting der skal ske i løbet af graviditeten. Vi skal først til den første scanning den 16. august og der er jeg altså i 20. uge (omkring 19+3) :(
Det er bare hårdt at vente, men vi har simpelthen ikke råd til selv at betale for en tidlig scanning. Det skal man nemlig her i Sverige, medmindre Barnmorskan (jordemoderen) mener det er nødvendigt. Mega træls system, men så er det godt at vi ikke skal have numer to (hvis/når den engang kommer) i Sverige :)
Anmeld