Bilskader...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

660 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. juli 2010

TinaK-vb

Så lige KHBibi's 'gl' indlæg om bilskade, og kom til at tænke på nytårsaften 2004, hvor vi boede i Hillerød og skulle holde nytår i København.. Vi lod bilen stå hjemme og ville tage natbussen hjem, da vi ikke gad at have bilen stående og evt. få skader.. Da vi så 1. januar er klar til at køre på grillen, så kommer vi ned til bilen (som står på en parkeringsplads), og lægger faktisk først mærke til noget hvidt på forsædet, da vi har åbnet dørene.. Og når lige at tænke 'hvad er det??'.. Så ser vi så at forruden er smadret, og at det er glasskår der ligger på sæderne.. Samtidig er taget smadret og motorhjelmen bulet.. Af hvad?? Tja, højst sandsynligt de nytårsraketter, der lå rundt om bilen -om de er faldet ned, eller skudt direkte på vides jo ikke.. Men 12 af de store måtte vi slippe..... Manden havde også fået ødelagt taget, da han LIGE (vi snakker 3 timer tidligere) havde købt bilen, og kommer ud til den igen -der lignede det et nøglebundt, der lige var klasket hårdt ned i taget.. Tak tak... Og så er der alle de andre skader -påkørt dyr, andre rammer os med fart af ca 10 km/t, kørsel i snestorm hvor bilen glider og rammer en anden osv osv.. Helt heldige er vi ikke.. Tror vi kan tælle 7 skader på 2 biler på 6 år... Hvad med jer andre?? Hvem har rekorden? Har I prøvet nogle større eller mindre skader??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

Min mand og jeg har helt sikkert rekorden.. Bil1: 6 skader på 3 år - kun ét foråsaget af os selv. Bil 2; 1 skade efter 14 dage Bil 3; 2 skades efter 1 uge dertil kommer diverse lånebiler, lånte biler etc. og det er alle palle-prutuheld. Min mand er kørt gal 2 gange, resten er folk som har påkørt os, mår, fejlreparation mm.

Anmeld

6. juli 2010

MAMMARAZZI-vb

Ja jeg render i hvert fald ikke med rekorden - heldigvis og 7-9-13... Er en gang blevet påkørt bagfra. Jeg holdt for rødt lys (nr. 3 i køen), og da der blir grønt, siger det BANG og så kører hende bagved ind i min bil :sur: Da jeg spørger hvorfor F..... hun kørte, sagde kun 'jamen jeg troede du kørte' GRR... ...nej IKKE når de ikke er begyndt at køre foran!!!

Anmeld

7. juli 2010

als-vb

hmm...har faktisk ikke selv skadet min bil. Den har en grim bule, men det er e nder er kørt ind i den på p plads (uden at ligge en seddel....fandens yngel). Da jeg var 18 kørt en bil indi mig da jeg kørte på cykel, kan ikke anbefales, det gør altså naller, kæmpe hjernerystelse og knops, heldigvis ikke mere end det. i firmabil. Damen foran blokere bremserne, lige da togblinket går i gang (altså slap af de blibker et par minutter før toget kommer...) jeg når at bremse, men manden bagved bremser slet ikke og baldre op i mig så jeg baldre op i damen foran. Min bil var noget kryllet, men manden bagved kørte jo op i min krog så hans nye bil var total krøllet. Og der fandt jeg ud af at dansk autohjælp ALDRIG bliver min leverandør...total spasser: Jeg får bilen ind til siden, og dansk autohjælp er mandens bilhenter, de kommer og spørger om de må flytte min bil, jo jo gør du bare det. Så stiller spaden dælme bilen lige midt på togskinnerne?!?!?!?!?! spørger hvad f....spaden har gang i ; jamen der kommer da ingen tog her....duh hvordan tror du skaderne er sket i første omgang....spasser.... måtte så selv få bugseret bilen væk til falck kom og tog den med sig.

Anmeld

7. juli 2010

Heidi Nielsen-vb

1 skade på de 14 år jeg har haft kørekort og bil.... jeg bakkede ind i en anden bil der kom kørende fra en blind vinkel på en p-plads...... Jeg kørte ikke ret hurtigt så det var ikke så slemt, men et par buler i min og hans bil blev det da til.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.