Vi har trukket stikket ud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2010

Signe1704-vb

Super lækkert. Hvor er det fedt at aflyse fordi det egentlig ikke er det i har brug for ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2010

ma08-vb

Det lyder virkelig dejligt! Vi har ferie fra på fredag og heller ikke mange planer - andet end at nyde ferien :) Rigtig god bedring, håber du er frisk igen i morgen!

Anmeld

5. juli 2010

Charlotte d. 17.-vb

Det lyder rigtigt klogt og dejligt - altså, ikke at du er syg :dry: Af økonomiske årsager skal vi heller ikke rejse i år, kun til Sjælland nogle dage, og det gibber overhovedet ikke i mig, når jeg ser andre pakke familien og grejet og dampe af sted. Jeg nyder SÅ meget at trisse rundt og lave alting og ingenting herhjemme - 'bo' på stranden med ungerne 4-5 timer om dagen - læse en masse gode bøger - bare geare HELT ned. Og det kan jeg så gøre i næsten 6 uger!

Anmeld

6. juli 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

Skønt... Vi skal også bare dase og dappe rundt i kolonihaven henover sommeren - vi vil i hvert fald sove der min i weekenderne.. Og så har jeg sagt ja til at prøve kræfter med nyt job.

Anmeld

6. juli 2010

Soap-vb

Rigtig god ferie :)

Anmeld

6. juli 2010

Pia S-vb

God beslutning. Vi skal også bare dase i fire uger. Vi har lavet samme ting med tre lister med ting vi gerne vil. Vi har også lavet nogle mål fx at sønnen skal kunne svømme en habil brystsvømning inden ferien er ovre. Nyd det - det vil vi i hvert fald!

Anmeld

6. juli 2010

Heidi Nielsen-vb

Sådan kongster....detlyder som en rigtig god beslutning.....og hvor lyder til I bare hygger jer....skønt :) Vi spænder campingvognen bag på bilen næste fredag og så kører vi godt 600 km ned i Tyyskland til en STOR plads hvor der er alt for børn og barnlige sjæle.......glæder os helt vildt :P Rigtig god og afslappende ferie til jer alle B)

Anmeld

6. juli 2010

Signe1704-vb

Charlotte d. 17. skrev:
Og det kan jeg så gøre i næsten 6 uger!
Det gider vi slet ikke høre om. Vi har været afsted i to uger og jeg skulle så have nydt denne uge hjemme med ungerne, men pga sygdom i familien måtte jeg idag i al hast begynde at køre vores søn ind i vuggestue, ringe til datterens børnehave og aflyse hendes sidste to ugers ferie og så sende hende afsted idag. I næste uge skulle ungerne have været på ferie hos mine forældre og jeg skulle have en blid start på arbejdet, men det gik også i vasken - så jeg starter ligepå og hårdt :( 6 uger - det er da snyd (men har selvfølgelig lige haft et års barsel :silly: ).

Anmeld

6. juli 2010

MAMMARAZZI-vb

Ej hvor træls Signe - håber ikke det er meget alvorlig sygdom :unsure: ...og selvom du lige har haft barsel, er det da stadig træls, at skulle fremskynde det hele sådan - håber det går godt med at køre din søn ind alligevel :cheer:

Anmeld

7. juli 2010

Det er stadig mig-vb

NikiFin skrev:
Tillykke med den god ide. Enjoj the life. Det er hvad jeg laver hele dagen. Min mand har endog taget et billede af mig. http://www.nikifin.boligerfinder.com/images/stories/sllepinthenature.jpg og vi skal faktisk på fredag i bil til Bulgarien. 3 dage i bilen med 2 overnatninger. Hvor er vi heldige :silly:
Eeeeej, det ser da hyggeligt ud!!!!!! Og go' bilferie!! :) Ja, Kongster, sommerhus er dejligt, og at trække stikket ud er et fornuftigt træk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.