Juhuu vi har fået pasning til den lille

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

483 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. juli 2010

Signe1704-vb

Endelig fik vi besked om hvor den lille skal passes. Jeg havde fået pladsanvisningen til at ringe til mig da vi var i Frankrig. De ringede den 21/6 og fortalte at han havde plads i en vuggestue fra 1/7! Vi havde først skrevet ham op til 15/7, men juli er betalingsfri her så det gør ingen forskel. Vi havde egentlig ønsket en dagpleje da vi forventer overflytning til vores datters institution om 6 måneder, men det skulle være en rigtig god vuggestue og hvis vi sagde nej ville garantien for en plads ryge. Ulempen er så at den ligger 4 km væk fra vores datters børnehave og jeg skal hente på cykel :woohoo: (jeg er i rigtig dårlig form og skal også cykle til og fra arbejde 9 km hver vej). Nå men jeg skulle jo også tabe mig inden brylluppet :laugh: Det vil så sige at jeg skal til at cykle 26 km hver dag :woohoo: Tror jeg får ondt i lårene :P Nu skal jeg ringe til vuggeren i morgen og aftale at komme og hilse på. Vi venter stadig med at køre ham ind til 15/7 da alt er planlagt. Jeg er så spændt på at se stedet ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2010

ma08-vb

Nej hvor skønt at det er faldet på plads :klap: Mht. de mange kilometer er det i det mindste en god årstid at starte på - og når det bliver koldt og vådt, skal du i det mindste ikke længere kæmpe med dårlig kondi oveni :laugh:

Anmeld

4. juli 2010

Signe1704-vb

Det er rigtigt. Men jeg håber også på et nyt arbejde meget snart. Jeg møder allerede halv syv og cykelturen foregår gennem skoven, så hvis jeg ikke har fundet noget andet bliver vi nødt til at købe endnu en bil. Men der er mange flere grunde til at jeg vil væk ;)

Anmeld

4. juli 2010

ma08-vb

Ok, så forsøger jeg at blæse lidt god job-karma din vej :whistle: :)

Anmeld

5. juli 2010

Signe1704-vb

Tusind tak. Problemet er at der ikke rigtig er noget at søge i nærheden - ikke hvis det skal opfylde de kriterier jeg har. De jobs der er, er enten deltid eller også lyder det dødkedeligt. Og så er der i øvrigt ikke særlig mange.

Anmeld

5. juli 2010

MAMMARAZZI-vb

Tillykke Signe :klap: Håber I blir rigtig glade for vuggestuen - og selvom I har fået en vuggestueplads, kan I vel stadig godt flytte ham over i den inst. jeres datter går i om et halvt år. Hvor blir det spændende for jer at se vuggestuen, det er bare så vigtigt, at man føler sig godt tilpas med sådan noget. ...og pøj pøj med jobsøgningen også ;)

Anmeld

5. juli 2010

Signe1704-vb

Tusind tak mammarazzi. Ja han skal stadig flyttes - tanken med dagpleje var bare at der ikke var helt så mange at forholde sig til når det kun var for at halvt år og så lovede de at prøve at finde noget tæt på!

Anmeld

5. juli 2010

MAMMARAZZI-vb

Ja det de lover :laugh: :laugh: ...måske er det småt og nært - i min søns vuggestue er der 11 andre børn, og en vuggestue ved siden af med 12 rollinger også. Det går fint med at forholde sig til de andre - og resten af børnene i inst. har han aldrig mødt, da vuggestuen har egen indgang. ...og børn i dén alder knytter sig jo ikke til andre børn på samme måde, som hvis det var i børnehaven... Velkommen hjem forresten :P har I haft en god tur?

Anmeld

5. juli 2010

Signe1704-vb

Tak vi har haft det fantastisk. Vi var helt kede af at skulle hjem og syntes 2 uger var alt for lidt. Vi kunne nemt have snuppet en uge til, men manden skal på arbejde i morgen. Det kan helt klart anbefales til børnefamilier med børn i alle aldre. Vi var afsted med min søster, svoger og deres børn, så der var 2 på 11 år, 1 på 4 år, 1 på 3 år og vores lille på næsten 1 år og der var noget for alle ungerne + en rigtig lækker strand. Jeg ved faktisk ikke hvor stor den er, men det er ren vuggestue. Børnehaven ligger i et hus ved siden af og har som sådan ikke noget med vuggestuen at gøre. Er sikker på det nok skal blive godt, synes bare afstanden er lidt hård, men hvor må jeg dog blive slank ;)

Anmeld

5. juli 2010

MAMMARAZZI-vb

Hvor var det helt præcis I var henne - og kørte I selv? Måske det var noget jeg skulle overveje??? Kan godt forstå, du synes afstanden er træls - men godt det 'kun' drejer sig om 6 mdr. så :cheer:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.