Film: Daisy Diamond

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

677 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. september 2009

SHERO

Andre der har set denne film??

Så den i går, og har simpelthen sovet så forfærdeligt i nat, tror rent faktisk det er den hårdeste film jeg nogen sinde har set...

Kom så til at tænke på. Hvilken film har gjort størt indtryk på dig, godt eller skidt??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg har ikke set den. Hvad handler den om? Er den sådan realistisk eller fiktion?... Jeg har det værst ved det er en virkelig historie... mmm...

Anmeld

5. september 2009

SHERO

Zafir skriver:

Jeg har ikke set den. Hvad handler den om? Er den sådan realistisk eller fiktion?... Jeg har det værst ved det er en virkelig historie... mmm...

Det er ikke en sand historie... heldigvis... :-)

Puhh svært at forklare, men man kan læse det her: http://ibyen.dk/film/anmeldelser/article437063.ece

Den er viiirkelig hård, og minder ikke rigtig om andre danske film. Virkelig god film, men stadig helt i chok... :-) Kan varmt anbefaldes...

Anmeld

5. september 2009

dorthemus

Hmmm har hørt om den, men tør ikke se den...er meget letpåvirkelig
American History X er fantastisk men også en meget hård film...udvandrede tudende fra den efter scenen hvor Edward Norton smadrer en mands ansigt i kantstenen med sin fod...har dog set den mange gange siden, men lukker altid øjnene og holder mig for ørerne når den scene kommer.
Lilja Forever er ligeså stærk og skrækkelig...og dén kommer jeg ikke til at se igen!!

Anmeld

5. september 2009

TbCp

dorthemus skriver:

Hmmm har hørt om den, men tør ikke se den...er meget letpåvirkelig
American History X er fantastisk men også en meget hård film...udvandrede tudende fra den efter scenen hvor Edward Norton smadrer en mands ansigt i kantstenen med sin fod...har dog set den mange gange siden, men lukker altid øjnene og holder mig for ørerne når den scene kommer.
Lilja Forever er ligeså stærk og skrækkelig...og dén kommer jeg ikke til at se igen!!

American History X har jeg også set rigtig mange gange og lige den scene du der beskriver er bare ganske forfærdelig. Men ellers en kanon god film!

Anmeld

5. september 2009

TbCp

Filmen equilibrium, med lækkerbidskenen Christian Bale, synes jeg er SÅ fed!

Anmeld

5. september 2009

Tynen

Ja, og jeg gør det aldrig igen!

Synes ikke engang den var specielt god.. Den var bare mega syg!
Kan slet ikke lade være med at tænke på barnet da de skulle optage "madscenen" hvor hun nærmest tvagsfodrer det mens det græder helt vildt.
Kan godt være de har brugt 3 forskellige babyer til filmen, men alligevel..

Selvom den ikke er "rigtig" så ved man bare at sådan noget foregår..
Puha.. Bare der hvor hun dumper ungen ud på altanen..

Anmeld

5. september 2009

MorTilGustav

Har i meget lang tid villet se den da jeg er vild med instruktøren, men synes simpelthen ikke jeg kan finde den nogen steder...  Hvor har du fået fat i den?

Anmeld

5. september 2009

SHERO

Cecilia84 skriver:

Har i meget lang tid villet se den da jeg er vild med instruktøren, men synes simpelthen ikke jeg kan finde den nogen steder...  Hvor har du fået fat i den?

Jeg købte den i stereostudie, de kan altid bestille den hjem hvis de ikke har den.. :-)

Anmeld

5. september 2009

kiroo

Tullen85 skriver:

Andre der har set denne film??

Så den i går, og har simpelthen sovet så forfærdeligt i nat, tror rent faktisk det er den hårdeste film jeg nogen sinde har set...

Kom så til at tænke på. Hvilken film har gjort størt indtryk på dig, godt eller skidt??

jeg har lige fået den på DVD men tør ikke se den..
Men datter er med i filmen, som statist, men tør ikke en gang se om de har klippede det fra. men nu så jeg jo lidt af optagelserne, og ved godt at den lille baby ikke led og hans mor vist nok var der, ved godt det var en pige i filmen men mener de brugte forskellige babyer.. meningen erat jeg lige ville skimte den igennem i aften.. TØr jeg det?

kitt 34+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.