Ferie!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

364 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. juni 2010

kongster-vb

Det er vist først gået op for mig lige nu, mens jeg sidder m champagne i glasset og Tom Waits i højttalerne at jeg har FERIE de næste 4 uger. Der har været så meget at lave at jeg slet ikke havde tænkt over at jeg har FERIE FERIE FERIE idag. Endte med en dejligt aften m alle kollegaerne til kage, champagne og kaffe og spil i gården, mad i lejligheden og masser af skæg og grin. Nu er alle gået hjem og jeg sidder og nyder at jeg har FERIE! Skønt. Tager til min mor i morgen, hvor ungerne er, og næste uge kører vi til Frankrig. Bilen er blevet tjekket idag og næsten alt er klart. Ah

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2010

MAMMARAZZI-vb

Ej hvor dejligt :cheer: Fed fornemmelse når det pludselig går op for èn, at man har ferie - det har man slet ikke haft tid til at tænke på, fordi man havde så travlt med at blive færdig til at holde ferie.. ...og nyd du din champagne - den har du fortjent ;) Go' ferie B)

Anmeld

1. juli 2010

lib1982-vb

:drink: Lyder til du har haft en dejlig dag B) Rigtig god ferie - håber den fortsætter som den er startet ;)

Anmeld

1. juli 2010

Spunk-vb

Lækkert. Håber, at i får en skøn tur, og at køerne på autobahnen ikke er for lange - og at i har aircon i bilen :)

Anmeld

1. juli 2010

Johannamor-vb

Jeg er ikke det mindste misundelig... Og jeg fortryder ikke et eneste sekund, at jeg selv har splittet mine tre ugers sommerferie op i én tidlig og to sene uger, så jeg lige nu kan se frem til kontorgange, der bliver mere og mere stille... Nej, nok om mig! Nyd ferien!

Anmeld

2. juli 2010

Pikora-vb

Skønt for dig.... B) Jeg har også fået den.....ferien, altså!! Men jeg kan ikke helt mærke den endnu. Var godt nok til noget hygge og noget show i går aftes; men jeg var bare TRÆT efter nogle nætter med for lidt søvn. Og i dag har jeg været ved tandlæge (!) og handlet stort ind. Så den boblende frihedsfølelse har ikke helt indfundet sig endnu :)

Anmeld

2. juli 2010

Pikora-vb

Måske jeg skulle prøve med lidt champagne? ;)

Anmeld

2. juli 2010

Spunk-vb

Det synes jeg bestemt Pikora. Jeg delte en flaske asti med mig selv i går aftes og det var ganske hyggeligt :)

Anmeld

2. juli 2010

MAMMARAZZI-vb

Åhh ja, kunne lige nyde et par glas Asti lige nu - det er super, når det er varmt B) Det er sidste dag inden ferien i dag, og så er min datter på weekend hos sin far, og sønnemand har sovet i flere timer - fed måde at starte ferie på :( SUK...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.