Hej Alle :0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

581 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. juni 2010

camilla28-vb

Hej jeg er ny herinde ;) Jeg heddder Camilla, er 28 år, er gift med Mark på 30 år. har 2 børn, en datter på 9 år og en søn på 4 år :cheer: Vi bor i Hvidovre. Jeg savner nogle veninder som man kan snakke med om godt og skidt og nogle man kan være fortrolige med, osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2010

kongster-vb

Hej Camilla Velkommen til. Jeg er sikker på at du finder nogen, du svinger med, herinde. Kast dig ud i debatterne så vi lærer dig at kende og spørg endelig løs hvis du er i tvivl om noget

Anmeld

30. juni 2010

Spunk-vb

Velkommen til. Vi plejer at hygge os godt herinde, så forhåbentlig finder du også hvad du søger :)

Anmeld

30. juni 2010

Heidi Nielsen-vb

Velkomme til, håber du bliver glad for at være med her... Som de andre også skriver...spørg endelig løs og det plejer at være rigtig hyggeligt at 'snakke' med de andre her.....

Anmeld

30. juni 2010

als-vb

Hej Ville bare sige hej og velkommen til. Bor overhovedet ikke i dit område. Men vil da gerne snakke/debattere med dig herinde ;)

Anmeld

30. juni 2010

krimad-vb

Hej og velkommen til.. Jeg er bliver 28 år i år og er født og opvokset i Hvidovre bor dog i Herlev nu.. Er du fra Hvidovre?? Det kan være vi 'kender' hinanden ;) Håber du falder godt til..

Anmeld

30. juni 2010

MAMMARAZZI-vb

...også velkommen herfra :cheer: Er sikker på, du blir glad for at være her.

Anmeld

1. juli 2010

lib1982-vb

Velkommen til :klap: Håber du blir glad for det :klap:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.