Har du computeren med på ferie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2010

MAMMARAZZI-vb

Laurie skrev:
ja, computeren for underholdning kan være en rigtig god idé... vi havde min på ferie hos min mor sidst... hun har ikke internet, og naboernes trådløs kunne vi ikke få fat i... men vi kunne spille eller se DVD...
Hvordan får man fat i naboernes trådløs?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2010

als-vb

Hvis naboerne har været så 'dumme' ikke at låse deres trådløse netværk så kan man bare hoppe på som man har lyst. En af de største fejl du kan begå. Dette sker som hovedregl når folk selv sætter deres egne trådløse router på og så glemmer at låse netværket.

Anmeld

1. juli 2010

Meesalith-vb

Ja jeg tager min computer med på denne ferie. Skal skrive BA opgave i ferien, og har ikke tid til at tage 3 uger fri fra opgaven. Så regner med at min mand og Chr tager en tur på stranden eller i haven uden mig, så jeg kan skrive lidt. Den bliver dog ikke brugt til internet, og jeg skal ikke skrive hver dag. Min telefon har jeg altid på mig.

Anmeld

2. juli 2010

Pikora-vb

Melder mig på holdet, der har det hele med! Her har computer og telefon heller ikke noget med arbejde at gøre, de er til ren underholdning og praktiske formål. Én skriver om, at ville være 100% til stede på ferien, men dét synes jeg nu ikke -for vores vedkommende- bliver ødelagt af dén grund. Vi vil på enhver ferie -computer eller ej- have tidspunkter, hvor vi bare kobler fra i eget selskab! Og om vi så sidder og læser en bog, eller vi spiller et spil eller læser om noget på computeren, gør ingen forskel. Og så er der alle de fælles computer-aktiviteter, kigge billeder, planlægge udflugter, se en film, spille spil sammen o.s.v. Men jeg kunne nu ikke finde på for eksempel at sidde og skrive indlæg her på VB og dén slags når jeg er på ferie med familien.

Anmeld

2. juli 2010

Pia S-vb

Kunne ikke drømme om at slæbe min computer med på ferie uansat hvilket århundrede jeg befinder mig i. Min telefon er med - og resten af familiens. Det er rigeligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.