Hvilken Bil?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2009

Kloster

Mormilla skriver:

Ved du om der kan være en barne vogn og en klapvogn på samme tid?

Hej.

Nej det ved jeg ikke lige.
Det er nogle år siden, vi har brugt barne/klapvogn.
Sorry...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2009

Mormilla

Kloster skriver:

Hej.

Nej det ved jeg ikke lige.
Det er nogle år siden, vi har brugt barne/klapvogn.
Sorry...

Okay

Anmeld

5. september 2009

Moar'en

Mormilla skriver:

hvad er det meste du har haft med i din bil? har os kigget meget på sådan en bil men ved ikke om der er nok plads. vil gerne ha plads til en barnevogn og en klapvogn og div...

Nu har vi en stor barnevogn, og vi plejer ikke tage hjulene af. Så det vi oftest køre med er, barnevognen og 4 fyldte poser fra bilka og så har vi jo ikke udnyttet pladsen, for der er jo stadig masser af plads under barnevognen. Ellers kan jeg sige der kan være 30 kasser dåse øl i . Men gør da som vi gjorde, vi tog en prøve tur i den og kørte hjem og så om barnevognen kunne være der i. Håber det hjalp.

Anmeld

5. september 2009

Louise mortil4

vi har en ford galaxy 7 personers (ikke camper) Vi har indtil vi fik nr 4 haft de 2 bagerste sæder taget ud (de er nemme at tage ud og at montere igen) så der var et rigtig stort begagerum. Vi har kunne ha både en tvillingevogn, en klapvogn og alt det normale begage til 3 unger med uden problemer. Hvis man har 2 børn kun kan man også tage det 3 sæde ud så der kun er de sæder i man skal bruge, alle sæderne er enkelt sæder, altså de sidder ikke sammen.

Det er en rigtig god bil og den er også rimelig økonomisk, vores kører snilt 15-16 km på literen (det er en disel)

Selv nu hvor vi har 4 unger kan vi både ha barnevogn og trækvogn med hvis vi sætter det ind på den rigtige må, eller har et fint begagerum der kan være mange varer når vi er ude at handle.

Knus Louise

Anmeld

5. september 2009

malou

Jeg har en mercedes st.car - den kører som en drøm, er en smuk bil og der kan være MEGET i bagagerummet. Det er uden tvivl den dejligeste bil jeg nogensinde har haft. (Den er min bil nr. 7 og den er helt klart min favorit)

knus malou

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.