Har I været ude at bade i år - i Danmark?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

Vi plejer at hoppe i fra siden af molen sammen med begge hunde.. har dog ikke været af sted i år.. Vi overvurderer ofte vandets temperatur og bliver mega snottede.. de gider vi ikke med en allerede snottet baby.. Vi ville have været i badeland i fårup sommerland i går, men blev enige om at det var hyggeligere at sidde på en træstub og se min venindes datter på legepladsen for 8. gang den eftermiddag. ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2010

Lars F-vb

Brrrr - er der ikke stadig is på? Jeg tror ikke det når at blive varmt nok til mig herhjemme i år.

Anmeld

29. juni 2010

lib1982-vb

Nix og tvivler stærkt på jeg kommer til det, medmindre jeg kommer forbi et sted med pool - er slet ikke til koldt vand (hvilket er alt under 28 grader ;) ) og absolut ikke steder hvor der er krabber, sten, muslinger og andet skravl som vil ha mine fødder :huh:

Anmeld

29. juni 2010

als-vb

Elsker at bade i havet. Det er bare noget helt andet. Er ikke viking og kan ikke klare hvis vandet er under de her 16-17 grader, men det skulle komme i løbet af denne uge så mon ikke jeg snart er at finde i vandkanten.

Anmeld

29. juni 2010

Pia S-vb

Ikke endnu. Men jeg regner med at gøre det i dag. Sønnen har været i næsten hver dag siden 5. juni.

Anmeld

29. juni 2010

Det er stadig mig-vb

Pia S skrev:
Ikke endnu. Men jeg regner med at gøre det i dag. Sønnen har været i næsten hver dag siden 5. juni.
Aaaii, så er det også på tide du hopper i sammen med ham!! :)

Anmeld

29. juni 2010

Det er stadig mig-vb

lib1982 skrev:
Nix og tvivler stærkt på jeg kommer til det, medmindre jeg kommer forbi et sted med pool - er slet ikke til koldt vand (hvilket er alt under 28 grader ;) ) og absolut ikke steder hvor der er krabber, sten, muslinger og andet skravl som vil ha mine fødder :huh:
:laugh: sådan har jeg det også! Bare tanken om krabber er alt rigeligt. NÅR jeg engang i mellem får forvildet mig ud i bølgerne med ungerne, så er det iført badesko!!!! Sidst jeg badede uden sko, så trådte jeg på en Fjæsing tror jeg den hedder, og det gav unægteligt en anden form for strandoplevelse :laugh: :huh:

Anmeld

29. juni 2010

Caidas-vb

Desværre har jeg ikke været på stranden i flere år. Vi bor på/i Midtsjælland, hvor nærmeste vand er Roskilde Fjord - og den del vi kommer til, er ikke meget værd. Men mon ikke Dueodde strand vil få glæde af min krop allerede i næste uge :klap:

Anmeld

30. juni 2010

lib1982-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
lib1982 skrev:
:laugh: sådan har jeg det også! Bare tanken om krabber er alt rigeligt. NÅR jeg engang i mellem får forvildet mig ud i bølgerne med ungerne, så er det iført badesko!!!! Sidst jeg badede uden sko, så trådte jeg på en Fjæsing tror jeg den hedder, og det gav unægteligt en anden form for strandoplevelse :laugh: :huh:
JA sagde jeg det ikke nok - der ligger små ondskabsfulde bæster og lurer overalt ;) Vil altså helst kunne se bunden (og den må gerne være a fliser ;) )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.