Tøsefornærmet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.116 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. juni 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

Ih... Vi var til bryllup i lørdags, og jeg havde gjort rigtig meget ud af mig selv (indebærer at købe en kjole meget over budget!) Så jeg ville rigtig gerne have haft et billede af os inden vi tog af sted (stig var også super lækker). Men min fantastisk betænktsomme mand, som godt vidste jeg lige skulle have et par min til at taget billedet, blev selvfølgelig sent færdigt og vi skyndte os afsted. I hans brandert på vej hjem lovede han at vi så nok skulle få taget billedet straks vi kom ind. Han faldt i søvn i bilen, og smed skoene på dørtrinet. Voksne jeg mumlede:' jeg troede at du gerne ville være med til at tage billede?' Nå jo, det ville han gerne. Kloge-åge mumlede videre:' Det er også lige meget nu, du har jo taget sko og bukser af. Så meget betyder det heller ikke. Det er åndsvagt at tage billedet når du ikke gider' (læs: Hvis ikke du kan regne ud at hele min nattesøvn afhænger af dette billede, så er du en skod-mand, og i øvrigt elsker du mig ikke rigtigt, fordi du havde glemt det igen.) Stig:' sikker?' Ditte:'ja ja' Vi gik i seng uden at få taget billedet. Og selvfølgelig fortrød jeg helt vildt at jeg (igen) havde været tøsefornærmet. Så i weekenden klæder vi os ud og tager et billede :silly: Jeg er sikker på der sidder flere tøsefornærmede VB-brugere derude. Kom med nogle historier :) (Så jeg kan få legaliseret det at være tøsefornærmet)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

Trunte K-vb

Jeg kan ikke lige komme på nogen gode historier, men jeg vedkender mig gerne at jeg (ofte :blush: ) bliver rigtig tøsefornærmet. Synes ikke, du skal stå her helt alene :P .

Anmeld

22. juni 2010

Kirle-vb

Øhh må erkende at jeg heller ikke lige kan huske en episode (hvis du spørger min kæreste så kan han sikkert en masse på fingerne) men jeg kan saftsuseme ikke lige finde nogen. Og så fantastisk og perfekt er jeg så absolut ikke... :) Men skal nok tænke videre :)

Anmeld

22. juni 2010

MAMMARAZZI-vb

Tøsefornærmet - der må jeg melde pas... ...eller det er i hvert fald maaange år siden. Hvis der er noget, det ikke passer mig, går jeg fra 0 til 100 med det samme :angry: Derfor jeg er single :P

Anmeld

23. juni 2010

Det er stadig mig-vb

Jeg er måske heller ikke lige typen der bliver tøsefornærmet...jeg kan i hvertfald ikke komme på noget...tænke-tænke :dry:

Anmeld

23. juni 2010

Frede-vb

:Jeg er rigtigt tit tøsefornærmet over for min mand, som ikke fatter en bønne... Det er som regel, når min mand har begået en fejl og ikke vil indse, at det var en fejl. Jeg har sagt til ham, at det ofte bare handler om, at han skal sige undskyld, så vi kan komme videre. En undskyldning kan man altid bygge videre på. Hvis nu fx jeg har spurgt min mand, om han vil gøre et eller andet for mig, og han siger ja, men alligevel glemmer det, vil jeg fx gerne have, at han skal sige noget i retning af: 'Ej skat, det må du godt nok undskylde, men jeg har simpelt hen svedt det ud'... men nej, nej... ud af hans mund lyder gerne: 'Åhh, det var da heller ikke så vigtigt - det må du se at komme ud over', og så skal I se mig med hænderne i siden og nægte at spise aftensmad :angry: Jeg forstår ikke, hvorfor det skal være så vanskeligt at få et undskyld over sine læber. Det ville være meget nemmere, og roen ville i den grad indfinde sig meget hurtigere, men det forstår mange mænd bare ikke :S

Anmeld

23. juni 2010

Ajna-vb

Ha ha, Frede, det kender jeg godt. Jeg kan også gå og KOGE indeni fordi min mand har gjort (eller ikke gjort) et aller andet, som var MEGET vigtigt lige da det fandt sted - Og hvis han så siger undskyld eller gør eller siger et eller andet forsonende, ja, så er jeg nede og være helt medgørligt igen - og hvis ikke han gør det, er jeg rigtig tøsefornærmet i timer :blush:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.