Bad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2010

Lars F-vb

'Efter behov' - i praksis ihvertfald onsdag efter fodbold og om søndagen. Tøsen på 8 ordner det selv, vasker hår med shampoo og balsam og kroppen med sæbe hver gang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2010

MIKMAR-vb

Den mindste på 4 år kommer i bad hver dag om sommeren (er i naturbørnehave), hvis vi når det inden han falder i søvn :S . Om vinteren ca. hver anden dag. Han får vasket hår med shampoo og mild sæbe på kroppen, hver gang + creme. Den store på 9 år kommer i bad ca. hver anden dag, og ellers efter sport, det er med shampoo og sæbe, han sveder let, især i håret, som så lugter surt :woohoo: ! Men han klare det selv. Ellers etagevasker vi hver morgen og aften, hænder ansigt og understel :)

Anmeld

21. juni 2010

Kirle-vb

2 gange om ugen. Og her i solcremesæsonen lidt oftere for det fedtede hår og sand er bare ikke lækkert. Vi vasker hår og krop med sæbe (Zenba) hver gang.

Anmeld

21. juni 2010

Hobitten-vb

Hos os er det også efter behov. Hvis ikke de er 'beskidte' kan der sagtens gå 4-5 dage. Men oftest er det hveranden dag. Og som mange andre skriver er sommerperioden, med solcreme, sand i håret, jord under neglene osv. en periode med mange bade.. B) Det kan både være et hurtigt skyl under bruseren sammen med mor eller far, eller ½ time i hver deres lille badekar ved siden af hinanden i brusenichen, med masser af pjasken og fjollerier.. :silly:

Anmeld

22. juni 2010

als-vb

Tøsen er begyndt kun at ville i brusebad, men syntes godt nok der er noget vand spild i det legeri når vandet bare løber og hun mest bruger det til at hælde i legekopperne og ud igen. for hun vil gerne tage lange bade, bare ikke i badekaret. Prøver vi at komme hende i badekaret går hun helt i selvsving og bliver total hysterisk.

Anmeld

22. juni 2010

lib1982-vb

als skrev:
Tøsen er begyndt kun at ville i brusebad, men syntes godt nok der er noget vand spild i det legeri når vandet bare løber og hun mest bruger det til at hælde i legekopperne og ud igen. for hun vil gerne tage lange bade, bare ikke i badekaret. Prøver vi at komme hende i badekaret går hun helt i selvsving og bliver total hysterisk.
Bruseren skal alligevel køre relativt lang tid før det kommer op i nærheden af det vandforbrug der er ved karbad - afhængig af str. på badekarret selvfølgelig ;) Kan godt være det er 'ondt', men er det ikke bare at slukke for vandet (alternativt den varme del af det), så er det vel ikke sjovt at være derinde mere?

Anmeld

22. juni 2010

als-vb

Jo jeg slukker også til sidst når jeg syntes det har stået på længe nok, men syntes også hun skal være ordentlig gennemvasket inden hun kommer, fedtet skal jo lige opløses inden skidtet kommer ordentligt af. Og ja så hygger hun sig jo så gruligt meget, at jeg syntes det er 'synd' at slukke for vandet.....vi har kun sådan et alm babybadekar i plastik, ikke et til voksne så det kræver ikke så meget vand igen.

Anmeld

22. juni 2010

kongster-vb

Min dreng vil også gerne lege i badet, men jeg vasker ham først, men bruseren kører. Så får han et par minutter mere og så slukker jeg. Han får så lov til at lege videre inde i brusekabinen med det vand der har samlet sig i kopper og skåle (som står der til det samme og til at lege med). Badeværelset er fint varmt til 5-10 minutters leg før jeg tager ham ud og tørrer ham

Anmeld

24. juni 2010

Katrine-vb

min datter på 3 kommer i bad ml 1 og 3 gange om ugen + hvis hun er meget beskidt :-) hun får altid vasket hår maed shampoo og bliver vasket med sæbe (bruger stadig babyshampoo og baby flydende sæbe)

Anmeld

24. juni 2010

Caidas-vb

Normalt kommer pigerne i karbad 2 gange om ugen. Men ingen regler uden indtagelser. I dag har de været i bad 2 gange. De fik et morgenbad, da jeg først skulle på arbjde kl 10. Da de så kom hjem var de så møgbeskidte, direkte sorte, at de røg i igen, men lige fik en skyller under bruseren først (og begefter). Og alligevel var vandet beskidt. Der blev vasket hår og krop begge gange.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.