Godmorgen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2010

kongster-vb

Altså hvis datteren sover kl 17, så kan jeg ikke se problemet ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2010

als-vb

uh vi har nået meget i dag. vi stod først op halv syv, sent i vores verden, plejer at være oppe halv seks - seks. fik morgenmad, pakkede en taske og så tog vi i Marielundskaoven og gik en dejlig lang tur, hjem, fik hængt vasketøj op, handlet ind, gjort rent, datter ville ikke sove til middag men efter halvanden time haldt hun om i sengen, fik en time på øjet, stod op gik i bad, og så kom min far og hans kone, have en smadder hyggelig hyggelig eftermiddag. Så glemte tiden og fik pizza fra den lokale pizza pusher, sendt tøsen i seng, så manden og nu sidder jeg her....damn skulle måske også bare ligge mig til at sove????? Vi glemte helt sex delen i dag....

Anmeld

20. juni 2010

kongster-vb

Der er tid endnu :-) Jeg håber i hvert fald på 2. omgang om en times tid

Anmeld

20. juni 2010

als-vb

okay i er måske gået i gang med operation baby ;) Min kæreste går senest i seng kl ni og som regel kl otte søndag til torsdag, da han møder på arbejde kl halv fem.

Anmeld

20. juni 2010

Lars F-vb

Tøsen havde en kammerat til at overnatte; de var længe oppe og sov til halv ni. Det gjorde jeg så osse, og det er længe for mig. Da vi første var oppe lavede jeg boller og amerikanske pandekager, og brugte en times tid med avisen. Til frokost tog vi til sommer-afslutning i fodboldklubben, med masser af kampe for børn og voksne, masser af frisk luft og et par regnskyller, og bagefter grill og fællesspisning. Vi var først hjemme ved syv-tiden, så der var lige tid til et bad inden vi skulle se Brasilien i TV (tøsen har en rigtig god ven i skolen som er brasilianer, så det var vigtigt). Lang dag med frisk luft og masser af mennesker. Dejligt, men nu er jeg så osse træt.

Anmeld

20. juni 2010

Signe1704-vb

kongster skrev:
Altså hvis datteren sover kl 17, så kan jeg ikke se problemet ;-)
Det gjorde de to andre jo ikke ;) Og pludselig sov manden på sofaen (som sædvanlig), så det blev ikke til meget :P

Anmeld

20. juni 2010

Signe1704-vb

kongster skrev:
Der er tid endnu :-) Jeg håber i hvert fald på 2. omgang om en times tid
I er godt nok aktive..... Jeg SKAL også have noget i aften :P Om jeg så skal tvinge ham (håber jeg nu ikke jeg skal :woohoo: ). Synes bare altid der er et eller andet der blokerer for det med tre børn i huset ;) Men i morgen kører vi på ferie så mon ikke den får en ekstra tand der B)

Anmeld

20. juni 2010

kongster-vb

True. Det er svært med små børn i huset. Vi er jo heldige at de er store nu og kan se en film i ny og næ. Og når man ovenikøbet har været oppe siden kl 5 hjælper det jo ikke på energiniveauet når de endelig sover. Vi er IKKE igang med babyprojekt!!

Anmeld

20. juni 2010

kongster-vb

Signe, hvordan kan du være den første på debatten idag og en af de sidste også?? Få noget søvn! Eller sex! Eller begge dele! Sweet dreams

Anmeld

20. juni 2010

Signe1704-vb

Jeg satser også på at vores tid kommer igen ;) Om et par år er det vel allerede bedre. Nu har hele ugen også stået på oprydning og pakning og det hjælper jo ikke på energien. Men det er nu ikke sådan at det aldrig sker - der kan bare godt gå en uge engang imellem og i andre perioder er det hver dag, så jeg skal vist ikke klage :P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.