Veninder søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

823 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. juni 2010

stinepigen-vb

Hej piger Jeg søger nogle nye veninder. Jeg har en del som jeg ser engang imellem, men savner meget et tæt veninde. Jeg er 30 år, gift og har en dreng på 2,5. Om du bor i Lyngby, ballerup, Herlev, frederikssund, Roskilde el omegn gør ikke det store, for jeg bor selv i midten af det :o)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

kongster-vb

Hej og velkommen til. Jeg er sikker på, at hvis du er herinde et stykke tid og deltager i debatterne, så finder du også nogen du svinger med.

Anmeld

16. juni 2010

Signe1704-vb

Hej Stine. Jeg er også 30 år, bor i Lyngby og har tre børn (og skal giftes næste sommer). Jeg er frisk på at mødes og se om vi kunne finde ud af noget. Min gode veninde er desværre flyttet til Jylland så jeg mangler også nogle - specielt til spontane cafébesøg, en tur i biffen uden børn eller en søndagstur på legepladsen. Mine børn er 10 måneder, 2 år og 11 måneder og 11 år. Hilsen Signe

Anmeld

16. juni 2010

Kirle-vb

Hvor hyggeligt. Vi har også lidt snak om et møde - I kan kontakte Majken på makkeduddi@yahoo.dk - jeg ved ikke hvor mange vi er efterhånden... :) (Majken har oplyst sin email i en anden tråd)

Anmeld

16. juni 2010

MAMMARAZZI-vb

Velkommen til stinepigen :cheer: Kirle, ligger der noget fast om, hvor I mødes ?

Anmeld

17. juni 2010

Møe-vb

Hej Jeg bor ikke lige i de nævnte områder - men stadig på sjælland... Jeg er meget mobil, og er da klar frisk..

Anmeld

17. juni 2010

Signe1704-vb

Lyder som om der er massere der er friske, så måske vi bare skulle aftale noget?

Anmeld

30. juni 2010

Møe-vb

Har du nogle foreslag... Måake kan de blive lidt svært her hen over ferien. hvis vi skal være så mange som muligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.