MariaMiss6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

382 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. juni 2010

TinaK-vb

En god veninde og jeg har givet hinanden et kagekursus i julegave :) Men kan du anbefale nogle steder? Vi bor i Nordsjælland.. Har lige tjekket den dér pinkcakebox.com ud -shit, det vil jeg lave :woohoo: Til sommerfest i børnehaven havde jeg lavet en fodboldbane-kage -og så er der fandme en der har lavet en stor frø! :silly: :angry: :laugh: Den var super flot, men min fodboldbane blegnede godt nok -selvom drengene stod i kø for at smage den :P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

mariamiss6-vb

Lol stakkels dig, så havde du stået der og knoklet med din fodboldbane, og så er det bare typisk der kommer sådan en overskuds super mor og laver en fucking frø - det kunne have været mig der var dig i den situation hehe.... Jeg har kun været på et kursus, det var ved http://specialkoebmanden.dk/ Det var en rigtig sød dame. Kurset var lavet specielt til os (altså den gruppe af tøser der kom den dag) så jeg ved ikke om vores undervisning var lidt særpræget.... Men altså de var rigtig søde, og det var skide hyggeligt. Når kurset er slut (det varer 3 timer) så får i 10% på alle varer i butikken (dog altså kun gældende den pågældende aften) Hvis du skal lave kager i mellemtiden, inden i skal på kursus, så øv dig i opsmøring... Hvis du er rigtig hurtig med opsmøringen, kan i måske komme hurtigt videre til at lege med fondant :) Det gjorde vi, og havde derfor en halv time ekstra til pynten. Men det var altså så også HELE vores hold der havde lavet kager i forvejen, og allerede havde udviklet en god teknink til opsmøring, så det var måske lidt held. Specialkøbmanden har forskellige kurser, rettet på forskellige pynte ting. Altså for eksempel, et kursus rettet på blomster, eller et rettet på teddybjørne, og så videre. Så tænk først godt over hvilke teknikker i har brug for hjælp til. Altså hvis du sagtens kan formgive og give personlige udtryk på en bjørn, så er der jo ingen grund til at tage et kursus i dette, men man skulle måske så tage et kursus i blomster.... Forstår du? Anyways, kig rundt på specialkøbmanden, de holder til i rødovre, og er vidst så godt som det eneste sted i DK hvor de holder proffesionelle kurser OG har en butik du kan handle i :)

Anmeld

15. juni 2010

Spunk-vb

Med opsmøring, mener du så at komme smørcreme udenpå kagen? Hvis ja, er det så virkelig noget man skal øve sig på? Jeg havde ingen problemer. Men måske er det et fagord jeg ikke forstår...

Anmeld

15. juni 2010

mariamiss6-vb

http://specialkoebmanden.dk/kagekurser-roedovre-47/ Direkte link til de forskellige kurser der er at vælge mellem hos specialkøbmanden....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.