Hvor meget fotograferer I jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

559 visninger
15 svar
0 synes godt om
14. juni 2010

Webredaktøren-vb

Er det hovedsageligt til fødselsdage og ved andre højtider, at kameraet kommer frem eller tager I også billeder/video af jeres børn i hverdagen? Her tager vi et utal af billeder og video af alt fra første skoledag til sjove situationer, når ungerne pjatter osv. :silly:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2010

NikiFin-vb

Ikke meget fordi jeg ikke tænker på det. Hvis jeg tilfældigvis husker det laver jeg billeder og video.

Anmeld

14. juni 2010

MAMMARAZZI-vb

Ret ofte :laugh: :laugh: :laugh: Det er andre, der har givet mig kælenavnet MAMMARAZZI :P Har altid både foto- og videokamera til at ligge fremme, så jeg hurtig kan fange en sjov situation - eller hyggestund (har efterhånden nok, med lillebror smurt ind i mad)... :uhm: Hvis der er noget i skolen (skolekomedie, luciaoptog, musikaften, afdansningsbal, føs'da i skole eller vuggestue - tjah, så er jeg på pletten. En gang i mellem sidder jeg så og redigerer det sammen med sjove effekter - til stor glæde for begge børn, mormor - og selvfølgelig mig selv :silly:

Anmeld

14. juni 2010

Charlotte d. 17.-vb

Vi har en million fotos af vores ældste, fra hun var baby. Vi har godt og vel et album med babybilleder af nr. to. Og nr. tre - jo, han er da med på diverse fotos fra ferier og fødselsdage, når kameraet alligevel var fremme ;) Vi er ikke så gode til at huske at få kameraet frem, men det er vores unger til gengæld blevet, så nu bliver der fotograferet på livet løs - igen.

Anmeld

15. juni 2010

als-vb

Uh...da jeg gik på hjemme på barsel blev guldklumpen godt nok foreviget MEGET. Billeder videoer osv, nu er det sådan noget jeg nærmest er nød til at ligge ind i kalenderen for at huske rent faktisk at få nogle billeder. Men husker det af og til specielt når folk igen minder mig om at det er to måneder siden tøsens hjemmeside er blevet opdateret.

Anmeld

15. juni 2010

Spunk-vb

Spunken er lidt af en starlet - hun bliver fotograferet meget! Tror at vi har et par tusind billeder allerede - men det er jo også fordi at man med digitalkamera tager 10-20 billeder af den samme situation, så man er sikker på at få et godt. Vi skal snart gennemgå dem og slette alle de dårlige, for man gider jo ikke at se så mange billeder igennem selvom hun er skøn.

Anmeld

15. juni 2010

Hobitten-vb

Hmm. Det bliver desværre ikke til så meget som jeg gerne ville. Glemmer det simpelthen. Vi har en del af den ældste, men desværre ikke halvt så mange af den yngste... Nu er kameraet også gået i stykker - men vi glemte det jo også altid.. (Har overvejet at når telefonen alligevel snart skal skiftes ud, om man skulle ofre lidt mere, og få en med et godt kamera i. Så er det i hvert fald altid lige i nærheden.. ;) )

Anmeld

16. juni 2010

lib1982-vb

Vi har en del fra det første år, men er langsomt blevet mindre og mindre - har det dog altid lige i nærheden, eller bruger min tlf. til billeder + lyd :)

Anmeld

20. juni 2010

EmiliasMor-vb

JA, ret meget ;) Jeg elsker at fotografere*S* Har også grunduddannelsen, som fotograf:) MÅ, dog indrømme jeg ikke har været SÅ god til det på det seneste. Hun bliver fotograferede nok, når hun er på job B)

Anmeld

20. juni 2010

Spunk-vb

EmiliasMor skrev:
Hun bliver fotograferede nok, når hun er på job B)
På job?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.