Konkurrencer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

997 visninger
34 svar
0 synes godt om
11. juni 2010

krimad-vb

Hej alle Hvor mange af jer har prøvet at vinde i de konkurrencer der er på denne side.. Jeg har de sidste 2 år tilmeldt mig alle konkurrencer uden at vinde noget :( Tillykke til jer der har vundet noget og held og lykke til andre som mig der stadig venter :P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2010

Soap-vb

Jeg har aldrig vundet noget herinde og tror heller aldrig det kommer til at ske :) Jeg har aldrig i mit liv vundet en konkurence nogen steder så tvivler på det begynder nu men jeg har tilgengæld held i kærlighed ;)

Anmeld

11. juni 2010

LouiseHH-vb

Hejsa. Jeg har prøvet at vinde en gang, det var i julekalenderkonkurrencen.Jeg har været medlem i et lille års tid, mener jeg. Jeg har en veninde der har prøvet at vinde flere gange herinde. Mvh. Louise :cheer:

Anmeld

11. juni 2010

suzette-vb

Jeg har også vundet i julekonkurrencen.. Er der nogen om at man må deltage mere end en gang pr. konkurrence.... eller ?? Kan ikke lige huske det

Anmeld

11. juni 2010

Heidi Nielsen-vb

Jeg har vundet en gang for et par måneder side...har været med her på siden i et par år tror jeg... Suzette....du kan deltage alle de gange du har lyst til.....

Anmeld

11. juni 2010

suzette-vb

Heidi.. tak for svaret så må jeg igang med at udfylde flere gange gg

Anmeld

11. juni 2010

Heidi Nielsen-vb

Det var så lidt.... Så må vi se om det hjælper ;)

Anmeld

11. juni 2010

suzette-vb

Ja det skulle det jo helst... Vil vinde lidt... gg

Anmeld

11. juni 2010

krimad-vb

Jeg var heller ikke klar over at man kunne deltage flere gange... Mhhh mon 100 besvarelser er nok :laugh:

Anmeld

11. juni 2010

Heidi Nielsen-vb

Altså jeg deltager jo stort set hver gang jer er på....og det er jeg hver dag :blush: ....men har kun vundet noget 1 gang.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.