Jeg er så hidsig lige nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2010

als-vb

okay har ellers fået at vide ved dem at de bliver opprioriteret (Tøsen blev ned prioriteret pga tvillinger...) så overgeneraliserede vidst der. Kender bare to andre med tvillinger i kolding og de fik at vide hvordan og hvorlede to måneder før start, hvor vi andre i mødregruppe ol først fik svar en til to uger inden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

lib1982-vb

Da jeg spurgte til det, fik jeg a vide, at det bedste jeg kunne gøre, var at fjerne pladsgarantien, for så ville det både blive prioriteret ift. tvillinger og at de var for tidlig fødte, og ganske rigtigt - i øvrigt syns jeg det er noget svineri at Kolding Kommune ikke 'betragter børn født efter uge 32 som for tidlig fødte', MEN dét er vist en anden tråd;)

Anmeld

13. juni 2010

als-vb

Det lyder også undelrigt for normalvis er en fortidlig født en baby der er født før uge 37....

Anmeld

13. juni 2010

lib1982-vb

Lige præcis - men tilsyneladende ikke når det gælder de regler kommunen selv har lavet:( Ser jo godt ud på papiret, at de tilbyder at for tidligt fødte tæller dobbelt (tvillinger 3), men når ikke man har pladserne, må man jo finde på en måde at omgåes reglerne tilsyneladende:S

Anmeld

13. juni 2010

MAMMARAZZI-vb

Hvor er det bare træls for jer - det er så frustrerende ikke at vide, hvor man skal have sit barn/sine børn passet. Jeg var sindsyg heldig; ringede til institutionen, for at spørge efter plads torsdag, var på besøg og rundvisning 1 1/2 time fredag - fik besked kl. 13.00 om at jeg havde fået pladsen, og papirerne kom med posten lørdag. Det er vel unødvendigt at nævne, at det er en privat institution ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.