Barnepige.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

664 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. juni 2010

MAMMARAZZI-vb

Der er mange af jer, der skriver, at familie og venner babysitter for jer - men er der nogle af jer, der har en barnepige? Hvad er taksten på en barnepige? Er der forskel på dag og aftenprisen? ...og på hvor gamle barnet/børnene er? Hvad går man efter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2010

Spunk-vb

Har endnu ikke en, men kan forestille mig at vi vil forsøge at få en om måske et års tid, for familien bor langt væk og kan ikke træde til på hverdagsaftner. Nogle af mine venner får passet deres to piger af en pige på 16 år. Børnene er 4 og 5. Hun får vistnok 100 kr. i timen. Hvis du ikke vil af med en bondegård er en ung pige nok dit bedste bud - så er spørgsmålet bare om du kan finde en moden pige der ved lidt om børn. Du kan jo også prøve at finde en reservebedste. Kan ikke lige huske om du har nævnt hvor du bor? Flere af de københavnske kommuner har formidlinger af reservebedster.

Anmeld

8. juni 2010

MAMMARAZZI-vb

Bor i jylland ;) Jeg er så heldig, at en af medhjælperne i min søns vuggestue stopper på fredag. Jeg mødte hende sidste uge, da vi var ude at handle, og hun fortalte, at hun var ked af, at hun skulle stoppe og at hun vil komme til at savne børnene. Hun er rigtig sød, og har et godt øje til min søn - så jeg 'tilbød' hende, at hun gerne måtte passe ham indimellem. Det ville hun supergerne - hvor heldig kan man være :silly: Er bare i tvivl om priserne...

Anmeld

8. juni 2010

Spunk-vb

Altså jeg synes egentlig at 100 kr. i timen er ret pænt, hvis det er sort. Det er jo det samme som mindstelønnen, og med lidt god vilje kan man sige at det svarer til 200 kr. i timen fordi folk ikke betaler skat. Men ellers så spørg hende hvad hun havde forestillet sig.

Anmeld

9. juni 2010

Soap-vb

Vi har benyttet os af dem her : http://www.byensbedstebabysitter.dk/Forside/tabid/309/Default.aspx

Anmeld

9. juni 2010

Frunett-vb

Mine drenge har jo en storebror på 21 år, mens han boede ibyen brugte vi ham og hans kæreste en gang imellem, som betaling ville de gerne have f.eks billetter til teater, koncert, biograf e.lign. Nu bruger vi storebrors kæreste når hun kan. Pris er 100 kr i timen, og de gange vi ved det er mange timer aftaler vi en fast pris på forhånd. Ungerne er vildt glade for hende, og vi er heeelt trygge ved at tage hjemmefra når hun er barnepige :)

Anmeld

9. juni 2010

MAMMARAZZI-vb

Ja for mig handler det også om, at være tryg ved den der skal babysitte. Synes det har været svært at finde én, når man ikke lige kender nogen, der kender nogen... Er bare så glad for, at jeg har fundet én nu :laugh:

Anmeld

9. juni 2010

Laurie-vb

Vi brugte barnepiger, da børnene var små... (var enlig mor til tre). Den ene, en nabo, har vi haft i flere år. Det vigtigste er, at kemi fungerer. Forældre/børn/barnepige... Mine døtre har begge to været barnepiger... min ældste arbejder nu også som au pair :) Hvis nogen skulle bruge en i Kbh område....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.