Demo idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

371 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. juni 2010

kongster-vb

Er der nogen af jer, der skal til demonstration på Rådhuspladsen i eftermiddag? http://www.facebook.com/nejtilpakken Jeg regner med at tage derind m børnene. Det passer skidt i dagsplanen, men på den anden side nytter det jo ikke noget at gå rundt og brokke sig over nedskæringer hvis man ikke gider gøre noget aktivt (sagde hende, som har været verdens mest inaktive brokker i årevis og som aldrig går til demo eller er strejkevagt eller på anden måde engageret. Men det skal så være slut nu :-) )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2010

Pia S-vb

Desværre - vi har forældremøde i klassen som starter kl. 17. Ellers havde jeg stået der. Undrer mig i den grad over hvor meget denne regering kan slippe afsted med. Ejjjjj hvor er jeg træt af dem!

Anmeld

8. juni 2010

Soap-vb

Jeg tror desværre demonstrationen er for døve øre Jeg kan ikke få valg hurtig nok Jeg er eddersplittende rasende på den nuværende regering :angry:

Anmeld

8. juni 2010

kongster-vb

Sådan har jeg også haft det før i tiden. Altså ment at demo var spild af tid. Men jeg hælder mere og mere til at hvis mange mennesker viser at de er utilfredse så må det påvirke beslutningstagere. Og jeg ved ikke hvad jeg ellers skal gøre...

Anmeld

8. juni 2010

Soap-vb

kongster skrev:
Sådan har jeg også haft det før i tiden. Altså ment at demo var spild af tid. Men jeg hælder mere og mere til at hvis mange mennesker viser at de er utilfredse så må det påvirke beslutningstagere. Og jeg ved ikke hvad jeg ellers skal gøre...
Jeg har været til diverse demonstrationer her inden for det sidste år og lige lidt har det hjulpet og er bar pt så ærgelig over regeringen og den manglende kompetance og empati for befolkningen Vi skulle faktisk også ha´været af sted i dag men har 2 stks syge børn

Anmeld

8. juni 2010

Pia S-vb

Selvom jeg meget gerne vil af med vores nuværende regering, er jeg er bare usikker på, hvor meget et valg vil hjælpe. De lover en masse men hvad sker der når de kommer til magten? Der er efterhånden ikke de store forskelle i blokkenes politik. Pengene skal jo komme et sted fra, så nogle steder må de spare! Men lad os se. Jeg ville meget gerne have været der i dag!

Anmeld

9. juni 2010

kongster-vb

Så var vi derinde og der var god stemning og masser af mennesker. Undrede mig godt nok lidt over at FOA havde taget deres gamle skilte med, hvor der stod 'Vi vil have mere i løn'. Det var jo ikke liiiige det vi demonstrerede for.. men ok - man skal ikke lade en chance gå fra sig, når vi alligevel var så mange samlet. Så kunne den hest da lige få en tur rundt i manegen igen. Efterfølgende gik familien så på restaurant og brændte skattelettelserne af, så alt var i fineste orden :-P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.