HeleneK

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

497 visninger
13 svar
0 synes godt om
7. juni 2010

Bellis-vb

Jeg stillede et par spørgsmål i en anden tråd - men tror den er blevet slettet?! Nå, det var den om mand/kvind job og økonomi, hvor jeg skrev du jo har et særdeles, fuldstændigt, helt vildt spændende og sindsygt hårdt job, (apropos løn) Og så var det jeg tænkte, du skriver du skal på job igen- skal du til Sverige?? Eller hvordan - og har du kunnet få tiden til at gå hjemme?? Og alle børnene, trives de - og går det godt med privatskole?? Og de store?? :laugh: Mange spørgsmål, men du har jo været væk lææææænge. Så fortæl fortæl - hvis du vil ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

Det er stadig mig-vb

Ej kunne du huske det! - Jeg skal nemlig til Sverige og arbejde :laugh: Jeg har også tilbud fra København og Århus liggende, så jeg vader jo rundt i jobtilbud, men satser på Sverige bla også fordi den næstældste (ham der læser teologi) er flytter derover med sin kæreste, og fordi jeg har arbejdet der før og kender rumlen. Og den ældste bor stadig i Valby med sin kæreste - som nu er gravid, og er sat til at føde d 20 Juli, så nu kan jeg også snart sætte 'Farmor' på CV'et :woohoo: Han læser også stadig til læge, og hans kæreste som jo er en del ældre er netop blevet færdig som tandlæge.. Og den yngste af de ældste bor staaaadig hjemme, og har absolut ingen planer om at flytte hjemmefra før end han har til udbetalingen på en ejerlejlighed, og som tømrerlærling har det jo lange udsigter. Champagne smag og ølgage! Han fylder 18 til December. Og er pænt irriterende for tiden, æder, sviner og bader som gjaldt det livet:huh: Og ellers går det jo godt med os alle sammen, jeg har jo en i skole, og den næste starter efter sommerferien. Og så er der kun one to go!! :) Og nej, det var ikke helt så rart at gå hjemme som jeg forestillede mig - ungerne er nok for store, og jeg må indrømme at jeg er en forkert type til det der. Men det hjalp på min depression, som jeg jo desværre lider af med jævne mellemrum. :)

Anmeld

7. juni 2010

Pia S-vb

jeg er nu også glad for en opdatering. Det er alt for længe siden, vi mødtes på Nørreport :) Jeg spørger så lige - er du sikker på, at Dina bliver den sidste, nu når de flyver ud i verden alle sammen???? :silly:

Anmeld

7. juni 2010

Det er stadig mig-vb

YES! HELT SIKKER! Kæresten har fået cuttet kuglerne, og jeg har hormonspiral (så jeg undgår PMS), så INTET kan slippe gennem hér!! - jeg kan heller ikke mere, jeg er træt, træt, træt og ser gravide maver og babyer som én lang ''hvor ér jeg GLAD for at mine er så store'' Og skulle jeg vakle i min tro, så kan jeg jo bare låne barnebarnet en weekend :woohoo: - tror faktisk også de er lidt skuffede over at jeg begynder at arbejde, netop som de skal have den lille, men jeg kan simpelthen ikke udholde tanken om at skulle være ''dagplejemor''frem til børnehavealderen. Jeg har givet dem fra fødslen midt i Juli og frem til Januar 2011 - det er 5 mdr. Og så er det dét! Så må han/hun komme i vuggestue som alle andre......

Anmeld

7. juni 2010

Bellis-vb

:laugh: Så fik den skrukke kæreste skovlen under ham- hvor fantastisk, du skal være farmor :klap: Stort tillykke, ihh det bliver spændende. Og sverige, ihh det bliver da spændende, nu har de også jagtet dig i flere år ;) Haha, ja jeg gruer for når alle mine er teens, så er det vasketøj og våde håndklæder altid :laugh: Der er ikke nogen tøsebørn der har hapset ham endnu, eller falder han ikke for deres charme?? Når jeg tænker på dig, tænker jeg altid lige på din søn, der efter sigende jo skulle ligne Wentworth Miller ;) Godt din lille orlov, har hjulpet på dep. måske det også er godt at få lidt luftforandring mht.arbejde. Og tænk - jeg er også kommet dettil, hvor det er helt ok, jeg ikke skal have flere børn :P Dejligt med update

Anmeld

7. juni 2010

Titte-vb

Også jeg er glad for en lille update, måske vi skulle arrangere endnu et 'skal vi mødes' træf?? Kom jo ikke afsted sidste gang.........

Anmeld

7. juni 2010

Laurie-vb

Titte skrev:
Også jeg er glad for en lille update, måske vi skulle arrangere endnu et 'skal vi mødes' træf?? Kom jo ikke afsted sidste gang.........
Jeg vil også gerne... bare det ikke regner, ikke? ;) Vil også gerne træffe dig, Titte!! Helene, Farmor... hmmmm...;)

Anmeld

7. juni 2010

Det er stadig mig-vb

Jeg har taget rigtig meget på! Tror alt det Titte taber, ryger over til mig i København :laugh: Orv ja, jeg er altid frisk på at mødes, det var da hyggeligt sidste gang, god mad og godt selskab - og rigtig meget regn!!!!! :cheer:

Anmeld

8. juni 2010

Pia S-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Jeg har taget rigtig meget på! Tror alt det Titte taber, ryger over til mig i København :laugh:
Tror desværre vi deler det!! Der må være noget i luften herovre i storstaden! Bellis - er du sikker???? Bare en efternøler :silly:

Anmeld

8. juni 2010

Bellis-vb

:laugh: Ingen efternøler - nu har manden fået ordnet den sag :P Så nu skal vi nyde dem vi har og nyde at de bliver ældre og mere selvstændige. Ligenu,har jeg kun 1 blebarn, det er 5 1/2 år siden, jeg kun havde et blebarn. Og når lillebror er færdig med ble, har jeg haft blebørn i 10år, uafbrudt :huh: Så nej, vi er glade for dem vi har :P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.