Var i torsdags til sommerfest i drengenes børnehave, der var siger og skriver 200 deltagere :woohoo:
Vi har i børnehaven en MEGET engageret og struktureret bestyrelse så der var i meget god tid hængt sedler op hvor man kunne skrive sig på div. tjanser for at få det hele til at fungere; jeg skrev mig på til borddækning ( der grundet den store tilmelding blev til at slæbe stole og borde op fra kælderen ), og min mand og store dreng stod 15 min. og solgte sodavand og juice.
Alt omkring festen og forløbet, og forventninger til forældres deltagelse var beskrevet i god tid, sååå ......
Hver familie havde selv mad med, sædvaneligvis stilles det på en stor fælles ( spændende )buffet, men igen grundet den store succes sørgede man i år for sin egen familie og evt. en personale :cheer:
I løbet af festen optrådte de forskellige børnegrupper (3) med et lille sangnummer, og så var der ellers bare hygge, leg, flødebollekast og sækkeløb .
Ungerne glæder sig vildt hver år til dagen der er rigtig hyggelig og sjov, og mit indtryk er at der altid er nok der melder sig til opgaverne..
Synes nok at man kan forvente en vis deltagelse af forældrene hvis et sådan arrangement skal løbe af stablen, ellers må man jo undlade det :dry:
Anmeld