Solbriller.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

544 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. juni 2010

MAMMARAZZI-vb

Jeg er en af dem, der tit har solbriller på, da jeg er meget lysfølsom - men tager dem altid af, eller sætter dem op i håret, hvis jeg taler med nogen. Jeg synes det er ubehageligt/uhøfligt, hvis man ikke har øjenkontakt med dén man taler med.. Hvad gør du?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

Frede-vb

Går aldrig med solbriller, fordi det er for bøvlet, når man i forvejen bruger briller. Jeg synes også, at det er trælst at stå og føre en samtale med folk, der har solbriller på, men har ladet mig fortælle, at folk glemmer, at de har dem på og derfor ikke fjerner dem, når de skal tale med andre. Jeg kan ikke få mig til at bede dem tage deres briller af i fbm. en samtale, så jeg giver mig bare til at kigge på deres tænder og mund istedet for.... så kan man rigtigt studere dem ;)

Anmeld

7. juni 2010

als-vb

Jeg bruger heller ikke solbriller pga briller. men syntes også det er træls når folk ikke tager dem af, eller dem der beholder dem på når solen er væk, en årgang var det også moderne at have dem på i byen....ved ikke lige hvad der gik galt der...

Anmeld

7. juni 2010

NikiFin-vb

Bruger briller kun når det er uundgåeligt. Som regel næsten kun når jeg kærer i sol vejr.

Anmeld

7. juni 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

Ikke at tage spæbrillerne af under samtale, synes jeg, er ligesom at vende ryggen til den man taler med. Men der er også forskel på om man fører en 'rigtig samtale' eller om man står i kø sammen og dikuterer hvilken is der smager godt. Jeg siger ligeud at jeg simpelthen ikke kan koncentrere mig om samtalen, når jeg ikke har øjenkontakt/kan se mit eget spejlbillede i solbrillerne. Og så har jeg ALDRIG forstået dem der har solbriller på, på diskotek!! :)

Anmeld

7. juni 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

Spæ =sol ;)

Anmeld

7. juni 2010

Hobitten-vb

Jeg er også en af dem der ofte går med solbriller, (da jeg nemt får hovedpine af at knibe øjnene sammen hele tiden..) Og jeg ville da rigtig gerne sige, at jeg altid tager dem af når jeg snakker med nogen - men man glemmer nemlig nemt at man har dem på.. Tager dem af lige så snart jeg bliver opmærksom på at jeg stadig har dem på. Synes selv det kan være frustrerende at tale med nogen der har solbriller på (især dem der fylder det meste af ansigtet.. B) ) Og nok især derfor har jeg dem sjældent på, mens jeg er på arbejde (i en børnehave) selvom jeg så ofte har hovedpine når jeg går hjem. Men øjnkontakten betyder bare så meget når man taler med nogen. Og jeg synes det er vigtigt at børnene har mulighed for at 'læse' mit ansigt, ligeså vel som at høre ordene..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.