Lørdag holdt vi 4 års fødselsdag: Jeg stod i køkkenet hele formiddagen og lavede boller, lagkage, brød & salater, og for en gangs skyld var der helt styr på det hele, da gæsterne kom kl. 14 - dejligt!
Så var der gaver - kagebord - gåtur incl. snak og legeplads i eftermiddagssolen - gæsterne nød solen i haven, mens vi lavede aftensmaden færdig - aftensmad - og min søster m. familie blev hængende, da de andre gik ved 21-tiden, og så grand prix. Så vi blev længe oppe (børnene væltede i seng kl. 23, da min søster & co. smuttede hjem i 'afstemningspausen'). Det var en rigtigt hyggelig dag, og datteren fik nogle rigtigt store ønsker opfyldt: Tøj til sin build a bear & løbehjul.
Søndag sov vi længe (kl. 8) - pludselig er den nu 4-årige nemlig begyndt at sove længere end til kl. 6-7 også i weekenden. Juibiiiii! Vi dovnede formiddagen væk, og efter frokost var vi først ude at bytte løbehjulet til ét med kun 2 hjul, og bagefter tog vi på et lille landarbejdermuseum, hvor ungerne kunne kigge på kaniner, grise, høns & køer... i regnvejr. Bagefter gik jeg i gang med at lægge ting til side til vi skal på ferie om en lille uges tid.
Jo, det har været en dejlig weekend!
Anmeld