Gættekonkurrence....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

561 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. maj 2010

TinaK-vb

Her er en lille bitte gættekonkurrence.... Hvad kan man låne til bolig, når man er single, har en årsindtægt på ca 500.000 kr, har bil (er betalt) og nok en lille studiegæld. Derudover ingen opsparing?? Jeg kender svaret, men hvad tror I??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2010

Signe1704-vb

Har du/den du spørger om børn? Uden børn vil jeg skyde på 1,2 million - med 1 barn 1 million hvis det er for nylig. For et par år siden vil jeg tro det ligger 500.000 kr højere. Er jeg tæt på?

Anmeld

30. maj 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

Man plejer at sige 500.000 på ens glatte ansigt, hvis man så har en ordentlig indtægt og ingen større gæld får du vel 500.000 kr oveni. jeg skyder på 1 mio. :)

Anmeld

30. maj 2010

Spunk-vb

1½-2 millioner. Kommer nok lidt an på hvor stor din studiegæld er.

Anmeld

30. maj 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

og det kommer helt klart an på hvilken bank man har! Da vi ville købe hus (jeg var 20 og på SU), fik vi at vide at vi kun kunne låne 600.000kr da jeg kun havde SU som indtægt, og min mand var helt nyudlært, så skiftede vi bank og lånte 1,4 mio og købte vores hus. Synes det var for åndssvagt at betale en fremmed mand, når vi kunne bruge penge til at spare op istedet.

Anmeld

30. maj 2010

Webredaktøren-vb

Hmm - bankerne er jo generelt ret påpasselige lige nu, så mit bud er så lavt som en halv million :huh: Hvad er det rigtige svar??? :)

Anmeld

31. maj 2010

Mor til 3-vb

Sikkert ik ret meget !! For få år siden var jeg også i banken for at høre ad. Single. Årsindkomst ca. 340.000. 1 bil - betalt. Ingen lån. Opsparing på ca. 100.000. 2 børn. Da kunne jeg låne omkring 350.000.

Anmeld

31. maj 2010

TinaK-vb

Nej nej... De fleste af jer er langt fra.... Kan I sige 2 mio??? Det er min søster, og hun har ingen børn.. Det er skisme mange mange penge.. DitteLouise: For 5½ år siden forhørte min kæreste og jeg os i min bank. Jeg var nyudlært, og han havde været færdig i 4 år.. Vi kunne låne 400.000 kr....... Så hørte vi i hans bank: Der kunne vi låne 1.400.000 kr!!! Grunden fra min lollandske bank (som jeg havde haft hele livet): Man kan godt få et hus på Lolland til 400.000 kr -men vi boede altså i Nordsjælland!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.