Seks, kærlighed og parforhold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.522 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. maj 2010

NikiFin-vb

Hvad synes I, hvilke af de to seks eller kærlighed holder parforholdet. Hvad sker der hvis seks er OK men kærligheden er væk? Hvad sker der hvis der er kærlighed men seks er kedelig og der er ikke lyst til seks? Hvad hvis den ene mister seks lyst og den anden har den stadigvæk ? Hvad ville I selv gøre i de tilfælde? Og I har børn sammen. Jeg synes selv at selvfølgelig det bedste er at begge to eksisterer. Men et parforhold kan stadig holde hvis kun kærligheden er i liv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

kongster-vb

Jeg mener absolut at sex (ikke seks) er meget meget vigtigt i et parforhold. For nogle år siden, da ungerne var mindre, var vores sexliv ved at gå lidt dødt. Det var dejligt og rart og trygt men så heller ikke mere. Vi begyndte at eksperimentere en del. Dels med Kama Sutra og også med noget mere hårdt, og det har været lidt af et boost for vores liv. Både sexlivet og vores parforhold generelt.

Anmeld

28. maj 2010

NikiFin-vb

Men hvad sker der hvis den ene mister sex lystet før den anden. Det er faktisk umuligt at begge to mister den samtidig. Og alle vi bliver gamle og kan ikke praktisere sex længere.

Anmeld

28. maj 2010

Bellis-vb

Så arbejder man på det - og sex behøver ikke stoppe fordi man bliver ældre - mange 'gamle' har et godt sexliv. Man må snakke om det, putte krydderi ind, arbede med det. Sex er meget vigtigt for et forhold, på den ene eller anden måde. Herhjemme går det ikke bare at sige ' jeg har mistet min sexlyst', for hvis man gør det, så er der grund til det. Jeg elsker min mand højt højt højt, men jeg elsker ham lidt mere når vores sexliv er godt, fordi det åbner vores øjne for hinanden.

Anmeld

28. maj 2010

kongster-vb

Præcis. Nærheden og kærligheden forsvinder lidt, hvis sexlivet ikke fungerer. Og det med at blive for gammel håber jeg er maaaange år væk :-) Er trods alt kun 35. Og i øvrigt synes jeg sex er så meget bedre nu end for 15 år siden!!!

Anmeld

29. maj 2010

NikiFin-vb

Bliver I ikke trætte af det samme mand :blush: Jeg er faktisk blevet træt generelt af alle mænd selv om jeg er også 35. Synes I at sex og kærlighed går sammen. Personlig synes jeg at begge to har intet tilfælles. :unsure: Jeg kan uden problemer elske og blive forelsket (der er forskel for mig mellem de to) uden at tænke om sex. Jeg vil bare være sammen med den person og det er nok. Jeg kan også have sex med nogen som tiltrækker mig seksuelt men at være slet ikke forelsket i ham.

Anmeld

30. maj 2010

Caidas-vb

NikiFin skrev:
Jeg er faktisk blevet træt generelt af alle mænd selv om jeg er også 35.
Hvis du er træt af mænd, så prøv med en kvinde :woohoo: (undskyld, det er bare apropos en anden tråd om lesbiske)

Anmeld

30. maj 2010

Titte-vb

Bellis skrev:
Så arbejder man på det - og sex behøver ikke stoppe fordi man bliver ældre - mange 'gamle' har et godt sexliv. Man må snakke om det, putte krydderi ind, arbede med det. Sex er meget vigtigt for et forhold, på den ene eller anden måde. Herhjemme går det ikke bare at sige ' jeg har mistet min sexlyst', for hvis man gør det, så er der grund til det. Jeg elsker min mand højt højt højt, men jeg elsker ham lidt mere når vores sexliv er godt, fordi det åbner vores øjne for hinanden.
Det er jeg helt enig i!

Anmeld

30. maj 2010

NikiFin-vb

Caidas skrev:
NikiFin skrev: Hvis du er træt af mænd, så prøv med en kvinde :woohoo: (undskyld, det er bare apropos en anden tråd om lesbiske)
kvinder er til et andet slags brug :lol:

Anmeld

30. maj 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

Tømmermnændssex ovenpå en fed aften i byen, med musik, dans, lunkne pizzaslices og stilletterne på hjem i sengen. Næste dag skal man slet slet ikke ud af sengen. Bare spise slik og junkfood og dyrke sex fra morgen til aften, det kan kurere mange døde perioder, for dem kan vi sjældent undgå. :) Herhjemme kan 'manglende' sex sætte temperamenterne i kog, så hvis vi begge er i krigshumør, ved vi hvad der skal til ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.