Opførsel på lagersalg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2010

Spunk-vb

kongster skrev:
Jeg har faktisk én gang, da jeg var meget nybagt og meget træt mor, glemt mit barn! Jeg parkerede barnevognen foran en butik, gik ind i butikken, gik ud igen og nåede 20 meter ned af gaden før jeg kom i tanke om barnevognen! Jeg var jo ikke lige så vant til at skulle huske at have den med og jeg havde ikke sovet i mange mange dage :-) Men tre timer lyder godt nok vildt.
Jeg har også i starten glemt at jeg havde spunken :blush:. Manden spurgte om vi skulle gå ud og spise, og det lød da dejligt. Heldigvis kom jeg efter 5 minutter i tanke om at vi havde en baby der lå og sov i sit værelse, så vi tog aldrig nogen steder. Nogle gange har manhovedet under armen, men det der er sgu under al kritik! Og jeg er helt enig med Johannamor i at p-vagten burde have gjort noget mere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2010

WebDebattør jeANNE-vb

Jeg har absolut inegn tålmodighed når det kommer til lagersalg og hysteriske kvinder der okser rundt som galdt det liv og død... Det gider jeg bare ikke og gider da slet ikke med børn.. Men er da tit ærgelig, når jeg så ser hvad alle de andre fik fingre i :P

Anmeld

27. maj 2010

NikiFin-vb

Jeg forstår slet ikke kvinder der går på indkøb med babyer. Det har aldrig været muligt for mig bortset fra da David var mellem 1 og 3 måneder og jeg bar ham i en slynge hvor han faldt i søvn efter 5 skrid og så kunne sove i timevis og glemte selv at spise. Men det der undrer mig er at jeg har set kvinder stående i slange timevis med lille babyer og børn og de sagte ikke noget hele tiden. Var de børn stof påvirkede eller hvad... Jeg ved at det ikke er normalt at børn skriger så meget som mine men det der var heller ikke normalt efter min mening. Måske moren du taler om troede også at hendes barn sidder og venter stille og roligt som de andre børn hun måske havde set før :lol:

Anmeld

28. maj 2010

Møe-vb

Helt uacceptabelt... Det burde være en mor, som kommunen havde i fokus! Kunne aldrig drømme om den slags, men mindre jeg kun skulle ind på tanken og købe en flase vand (hvis i forstår, min pointe her). I øvrig er jeg heller ikke typen som sådan bliver fanget af at shoppe - det gen tror jeg jeg mangler...

Anmeld

28. maj 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

Man efterlader bare aldrig sit barn.. Men har også efterladt Alma i bilen, når jeg har betalt for benzin. Der er en bestemt tank jeg bruger, hvor der sjældent er kø. :unsure: Og har hende med til åbningssalg, ikea-ture etc. Sidst jeg havde hende med, var hun faldet i søvn på min skulder, og lagde hende til at sove videre på et bord med jeans, mens jeg rodede efter et par i min str. Men det foregår rimeligvis på truntens præmisser, så vis hun pjevser, dropper vi det igen.

Anmeld

28. maj 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

Ps. har endnu ikke glemt Alma nogen steder, men tænker det kommer en dag. Har rigtig tit glemt hunden, efterladt pusletasken i indkørslen, glemt varer på taget af bilen (sidst vinkede naboen helt vildt og jeg vinkede igen - konstaterede at jeg endnu engang havde en pakke NAN på bilens tag :))

Anmeld

28. maj 2010

Pia74-vb

Jeg har ingen tålmodighed over lange køer og overproppede butikslokaler, så jeg er meget sjældent med :blink:

Anmeld

31. maj 2010

MetteNB-vb

Har faktisk aldrig været til lagersalg, så nej den stemning bliver jeg ikke grebet af..... Og kan slet ikke forstå, at man kan finde på at lade sit barn stå ude i så lang tid. Kan slet ikke forstå, at det kan tage så lang tid at være til lagersalg...... så det er vist ikke noget for mig!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.